آب کردن پهلوها با چند روش شگفت انگیز

آب کردن پهلوها با چند روش شگفت انگیز

آب کردن پهلو

یکی از بدترین عوارض چاقی این است که بیشتر چربی ها در قسمت پهلوها جمع می شوند و آب کردن و لاغری این بخش در قیاس با سایر بخش های بدن مشکل تر است . زیباتن این مطلب را آماده کرده است تا شما با آب کردن پهلوها با چند روش شگفت انگیز آشنا شوید و بدانید دلایل چاقی و تجمع چربی در قسمت پهلوها چیست؟

دلایل چاقی و جمع شدن چربی در پهلو

اثر ژنتیک

بحث ژنتیک و ژن تاثیر بسزایی در چاق شدن قسمت های مختلف بدن انسان دارد.

اثر روان شناسی

برخی از دانشمندان این حیطه معتقدند که هر شخص یک وزن معین دارد که بدن در مقابل تحولات به وجود آمده در این وزن استقامت نشان می دهد . به غیر از این اشخاص در سن، جنس و سایز بدن یکسان بیشتر دارای نسبت های متابولیک متمایز می باشند.

میزان استفاده غذا و ناهنجاری های در ارتباط به آن

در صورتی که شما به اندازه زیاد غذا استفاده می کنید و غذاهایی استفاده می کنید که مقدار چربی و کالری آن ها زیاد است، این امکان وجود دارد که به چاقی زیاد دچار شوید. همین طور امکان دارد چاقی به خاطر مشکلات مصرف غذا برای شخص به وجود آید.

شیوه زندگی

در صورتی که نحوه زندگی شما به شکل کم فعالیت باشد، شما در خطر بسیار زیاد مبتلا شدن به چاقی هستند. در این صورت اگر شما در دروان کودکی یا نوجوانی چاق بوده باشید، خطر مبتلا شدن شما به چاقی در دوران بزرگسالی هم زیادتر است.

آب کردن پهلوها با چند روش شگفت انگیز

آب کردن پهلوها با چند روش شگفت انگیز

روش های آب کردن پهلو

-ورزش

اولین گام برای طرف کردن چربی جمع شده در پهلو ها قرار دادن ورزش در برنامه روزانه خود می باشد. در صورتی که پزشک ورزش های ویژه برای آب کردن چربی های شکمی را منع نکرده باشد و یا انجام این ورزش ها سبب ایجاد مشکل در قسمت کمر نشود، مطلوب ترین وکار آمد ترین ورزش دراز و نشست همراه با برنامه غذایی مناسب است.بهره گیری از ابزارالات کمکی غیر استاندارد دراز و نشست که تایید نشده و انجام دراز و نشست نادرست امکان دارد سبب بروز پیامدهای ناگواری مانند آسیب به مهره های پشت و گردن شود.
علاوه بر دراز و نشست اصولی ، معمولا پیاده روی تند سریع که به دویدن تبدیل نشود شیوه مناسبی جهت آب کردن چربی ها قسمت پهلو است . پیاده روی را به مدت نیم ساعت صبح و نیم ساعت عصر انجام دهید.
استفاده تردمیل هم برای آب کردن چربی ها مناسب است اما به کارگیری این وسایل آموزش های خاص خود را دارد .در کل استفاده نادرست از ابزار آلات ورزشی سبب بروز مشکلات گوناگونی می شود. معمولا انواع شنا و راه رفتن در آب کمک شایانی به آب کردن چربی های این بخش از بدن می کند. در صورتی که با نشستن در سونا و تنها فقط آب بدن دفع می شود که با مصرف آب جبران می شود. انجام از هر کدام از ورزش ها با دستگاه ، ورزش ایروبیک با استفاده از نوارهای آموزشی ورزش ایروبیک و همچنین طناب زدن، به بانوان جوان پیشنهاد می شود.

-غذا خوردن در ساعاتی خاص

خیلی از متخصصان و کارشناسان پیشنهاد می‌کنند که ساعات ۳ تا ۴ بعدازظهر وقت جادویی برای میل کردن غذا است. این زمان برای استفاده یک برنامه غذایی سرشار از پروتئین بسیار مناسب است. شما این امکان را دارید که به مصرف یک قطعه کوچک از پنیر کم چربی، یا پروتئین و یا کمی بادام با یک سیب طبیعی بیاندیشید. حتما باید شما هر روز یک میان وعده سرشار پروتئین را در برنامه غذایی خود داشته باشید.

-خوراک های مصرفی را کنترل کنید.

یکی از مطلوب ترین شیوه ها برای داشتن شکم و پهلو تخت ، وجود وعده های غذایی کنترل شده و کم حاوی غلات و چربی‌های اشباع نشده می باشد. مصرف میزان زیادی غلات یک راه‌حل مناسب جهت لاغری شکم و پهلو می باشد. استفاده قند را تا جایی که امکان دارد کم کنید. افزودن برنج قهوه‌ای، جو، جو دوسر، نان سبوسدار به برنامه غذایی روزانه،‌ به کم شدن چربی مدد می رساند و این روند را بهبود می بخشد.

راه های سریع برای بر طرف کردن چربی شکم و پهلو

روش DCBA

در صورتی که می خواهید سایز شکم و پهلوی خود را در طی دو تا سه هفته کم کنید و لاغری را تجربه کنید . شما باید روش DCBA را دنبال کنید که حاوی یک رژیم غذایی، تمرینات ورزشی قلبی، عضله سازی و شکمی است. شما باید یک ساعت از روز را جهت تهیه کردن سالم‌ترین غذا برای خود اختصاص دهید.۲۰ دقیقه از زمان خود را هم در روز به انجام تمرینات قلبی ، سه تا پنج بار در هفته قرار دهید. شما احتیاج دارید که ۱۵ دقیقه از ساعات روز خود را به انجام تمرینات قدرتی و عضله‌سازی ، سه تا چهار بار در هفته اختصاص دهید. این برنامه را با انجام یک برنامه ورزشی پنج دقیقه شکمی ، سه بار در روز انجام دهید.

داروهای سنتی

نوشیدنی زنجبیل و لیموترش یکی از روش های سنتی آب کردن چربی ها است. یک لیوان ۲۵۰ میلی لیتر آب را گرم کنید و پیش از جوش آمدن، یک تکه ریشه زنجبیل را به آن بیافزایید. بگذارید آب بر حرارت کم برای چند دقیقه جوش بزند و سپس آن را از روی حرارت بردارید. زمانی که آب کمی ولرم شد آب نصف لیموترش را به آن بیافزایید. دمنوش را به خوبی به باهم مخلوط کنید و کمی عسل اگر دوست دارید به آن اضافه کنید. آب لیموترش حاوی ویتامین C و آنتی اکسیدان است و همراه زنجبیل برای پاکسازی کبد و ازدیاد متابولیسم کاربرد دارد .با مصرف این چای به غیر از سم زدایی و رفع مایعات اضافی بدن، به مبارزه با چربی های زیاد پهلو و شکم خود می روید.

جراحی برای کسانی که پوست اضافه دارند

آبدومیناپلاستی کشیدن پوست پهلو به طرف بالا: در صورتی که پوست اضافی در ناحیه پهلوها یا لگن خود دارید، شکاف های به وجود آمده برای آبدومیناپلاستی امکان دارد طویل تر باشند تا به این شکل بتوان مشکل را درمان نمود. این شیوه درمانی یکی از نخستین شیوه های طراحی شده جهت رفع نمودن پوست زیاد بعد از کم کردن زیاد وزن یا بارداری است. در این روش یک لایه عمیق تر در بافت بدن به کار گرفته می شود تا به این شکل امکان بازسازی به وجود آید. برای درمان ترک های پوستی بغد از لاغری هم درمان هایی وجود دارد.

استفاده از سرما برای لاغری پهلو

کول اسکالپینگ: یک شیوه توصیه شده برای کوچک کردن شکم و پهلوها می باشد که از راه ایجاد سرمای کنترل شده سلول‌های چربی را کرستالیزه می‌کند. زمانی که این سلول‌های چربی از بین می روند، آن‌ها از بدن شما دفع می‌شوند. کول اسکالپینگ نه فقط یک گزینه غیر جراحی است که قادر است به لاغری شکم و پهلو کمک کند، بلکه اگر رژیم لاغری صحیح و برنامه ورزشی به شکل مرتب انجام شود برآیند پایداری دارد و فقط یک ساعت زمان می برد. مطلوب ترین بخش کول اسکالپینگ این است که بعد از به اتمام رسیدن این شیوه، شما این امکان را دارید که بی دوره نقاهت به طور مستقیم فعالیت های عادی روزانه خود را انجام دهید.

آزاد سازی چربی ها

لیپوماساژ یا اندرمولب: این شیوه لاغری موضعی شیوه ای ثبت شده است، روند آزادسازی چربی را (لیپولیز) فعال کرده و سبب برطرف شدن چربی‌های موضعی و بر طرف شدن ایرادات بدن می‌شود. تحریک مکانیکی Roll LPG سبب عکس العمل بیولوژیکی زیادی می شوندکه این واکنش ها عبارتند از :‌ فعال شدن دوباره آزادسازی چربی و ساخت کلاژن و الاستین. که برآیند آن رسیدن به شکل بدنی شکیل تر و پوست سفت‌تر و یکنواخت‌تر است.

آب کردن پهلوها با چند روش شگفت انگیز

آب کردن پهلوها با چند روش شگفت انگیز

راه های طبیعی برای آب کردن پهلو وشکم

– سیر

سیر را با آبلیمو و آب گرم ترکیب کنید.سیر یکی از مطلوب ترین شیوه ها جهت کم کردن چربی ها و کلسترول بد و زیاد شدن کلسترول مفید بدن است.

– آبلیمو

آبلیمو را همراه آب ولرم ترکیب کرده و استفاده کنید .این کار سبب هضم راحت تر غذا شده و حرکات روده را تقویت می کند .آبلیمو سبب زیاد شدن متابولیسم بدن می شود، پس مورد مناسبی جهت رفع چربی های پهلو و شکم است.شما می توانید این ترکیب را با عسل استفاده کنید.

– کلم

کلم دفع کننده سموم است.سم زدایی نخستین شیوه جهت برطرف کردن چربی های پهلو و شکم است که کلم این کار را به خوبی انجام می دهید.

– چای سبز

چای سبز حاوی موادی است که متابولیسم بدن را افزایش داده و چربی ها را از بین می برد.

– سرکه سیب

سرکه سیب طبیعی یکی از بهترین شیوه ها برای نابود کردن چربی های پهلو به کمک تنظیم میزان قند خون است.

– دارچین

دارچین را همراه با عسل و آب گرم ترکیب کنید و زمانی که ناشتا هستید استفاده کنید.این مخلوط برای کم کردن چربی های شکم بسیار موثر است.

– هندوانه

هندوانه میوه ای با کالری کم اما پر آب و پر ویتامین است.مصرف هندوانه به شما اجازه زیاد روی در خوردن را نمی دهد.
امیدواریم که ذکر موارد بالا برای شما مفید واقع شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لاغری از مطالب زیر استفاده کنید:

راهکارهایی جهت افزایش متابولیسم و تسریع در کاهش وزن

برطرف کردن چربی های شکم پس از بارداری

 

این مطلب اختصاصی زیباتن بوده و استفاده از آن در سایر منابع، صرفا با لینک هدایت شونده به این صفحه امکان پذیر می باشد برچسب ها:
  • نویسنده: تیم زیباتن
  • بازديد: 2,483
  • نظرات: 0