آموزش طرز تهیه مرغ سرخ کرده رژیمی در منزل

طرز تهیه مرغ سرخ کرده رژیمی

آموزش طرز تهیه مرغ سرخ کرده رژیمی در منزل

شاید شما هم جزو آن دسته از کسانی باشید که به دلایلی نظیر بیماری و یا رژیم از خوردن بسیاری از غذاها محروم باشید اما بهتر است بدانید نیازی به این محرومیت نیست و شما می توانید انواع و اقسام غذاهای لذیذ و مورد علاقه خود را به صورت رژیمی تهیه کنید . یکی از این غذاهای محبوب و دوست داشتنی مرغ سرخ کرده است . اگر شما هم از خوردن این غذا به دلایل رژیمی محروم هستید می توانید این مطلب را دنبال کنید تا با طرز تهیه مرغ سرخ کرده رژیمی آشنا شوید و از این پس از خوردن این غذای خوشمزه لذت ببرید.

 

مواد لازم :

فیله و یا ران مرغ

ماست

روغت زیتون

نمک و فلفل

بسکوییت ساقه طلایی

 

طرز تهیه مرغ سرخ کرده رژیمی :

تهیه این غذا بسیار ساده است . ابتدا پوست فیله و یا ران مرغ را از آن جدا کنید . سپس تکه های مرغ را به مدت زمان ۲ ساعت در ماست قرار دهید و در یخچال بگذارید . بعد از خارج کردن مرغ ها از یخچال در صورت تمایل می توانید مرغ ها را به آبلیمو و یا رب گوجه نیز آغشته کنید . حال بسکوییت ساقه طلایی کاملا خرد کنید تا به صورت پودر درآید . اکنون مرغ ها را در پودر بسکوییت بغلتانید تا بسکوییت ها به مانند پودر سوخاری کاملا به مرغ بچسبد . اکنون قطعه ای فویل آلومینیومی را به روغن زیتون آغشته کنید و مرغ ها را به روی آن قرار دهید . می توانید از حرارت ماهیتابه و یا فر برای سرخ کردن مرغ ها استفاده کنید . در صورتی که از ماهیتابه برای سرخ کردن استفاده می کنید ابتدا فویل را کف ماهیتابه بچسبانید و مرغ ها رو روی فویل قرار دهید و شعله را کم کنید تا قطعات مرغ برشته شوند . اگر از فر و یا مایکروفر استفاده می کنید حرارت را روی ۵۴۰ درجه سانتیگراد تنظیم کنید و قطعات مرغ را ۲۰ تا ۳۰ دقیقه در فر قرار دهید تا برشته شوند . پس از برشته شدن می توانید مرغ را از فر خارج و در کنار سالاد میل کنید.

 

گردآوری : http://zibatan.ir

این مطلب اختصاصی زیباتن بوده و استفاده از آن در سایر منابع، صرفا با لینک هدایت شونده به این صفحه امکان پذیر می باشد برچسب ها: , , , , , , ,
  • نویسنده: تیم زیباتن
  • بازديد: 3,028
  • نظرات: 0