از بین بردن جای جوش

از بین بردن جای جوش از طریق عمل زیبایی

از بین بردن جای جوش از طریق عمل زیبایی

باید گفت که از بین بردن جای جوش با استفاده از عمل جراحی زیبایی کاملا ممکن است. اگر از درمان های مکرر نا امید شده اید بهتر است از روش های ترکیبی زیبایی استفاده کنید . امروزه ثابت شده است که بهترین و موثرترین راه برای از بین بردن جای جوش تک درمانی نیست بلکه باید از روش های درمانی مکمل استفاده کنید. روش هایی نظیر : ساب سیژن, پر کننده ها, میکرودرم

از بین بردن جای لک

باید تاکید کرد که فقط در صورتی می توان انتظار نتیجه موفق از عمل جراحی برای از بین بردن لک پوست داشت که دکتر در ابتدا به صورت دقیق علت ایجاد لک را تشخیص دهد. از این رو مراجعه به یک پزشک حاذق برای عمل جراحی از بین بردن لک ضروری است. لک ها می توانند علل مختلفی داشته باشند مانند : لک بارداری, لک آفتاب, لک سولاریوم و . . . پس از اینکه دکتر علت ایجاد لک را تشخصی داد می توان برای از بین بردن آن اقدام کرد.

از بین بردن جای جوش

از بین بردن جای جوش چرکی امکان پذیر است ؟

بله . اما در صورتی که پزشک همانند روند درمان لک ها, دلیل ایجاد جوش را تشخیص دهد. می توان از روش های مختلفی برای درمان جای این جوش ها استفاده کرد. همیشه این نکته را به یاد داشته باشید که فرآیند درمان را عقب نیاندازید. همچنین هیچ وقت جوش های خود را نکنید چراکه جای آنها بر پوست به صورت فرو رفتگی و یا لک باقی خواهد ماند.

استفاده از ساب سیژن و میکرولندیگ

ساب سیژن یک روش کاربردی و کارآمد برای درمان فرو رفتگی و جای جوش هاست. این روش بدون خطر و به صورت سرپایی انجام می شود. ساب سیژن در کنار لیزر می تواند بسیار موفق عمل کند.

میکرولندیگ روشی تا حدودی جدید است. در این روش پوست بر اثر ایجاد حفره های بسیار ریزی توسط دستگاه ناچار به کلاژن سازی می شود. بدیت ترتیب اگر نقصی در صورت مانند جای جوش وجود داشته باشد , پوست ناچار به ترمیم آن می شود.

گردآوری : http://zibatan.ir

این مطلب اختصاصی زیباتن بوده و استفاده از آن در سایر منابع، صرفا با لینک هدایت شونده به این صفحه امکان پذیر می باشد برچسب ها: , , , , , ,
  • نویسنده: تیم زیباتن
  • بازديد: 3,379
  • نظرات: 0