برنامه عالی برای کاهش وزن

برنامه عالی برای کاهش وزن در مدتی کوتاه

برنامه عالی برای کاهش وزن در مدتی کوتاه

با استفاده از یک برنامه عالی برای کاهش وزن می توانید در مدت زمانی کوتاه به وزن و تناسب اندام برسید. این رژیم به شما کمک می کنید تا هم به احساس گرسنگی غلبه کنیم و هم مواد معدنی و پروتئینی لازم برای بدنتان را جذب کنید و هم اینکه کالری اضافی وارد بدن خود نکنید.

چربی مفید

به چربی های غیر اشباع همچون امگا ۳ چربی مفید گفته می شود. این نوع چربی ها به وفور در مغزهای, روغن گیاهی, روغن زیتون, اووکادو و . . . یافت می شوند. در طول روز خودن ۳ تا ۴ واحد از این نوع چربی برای کسانی که به دنبال سلامت و تناسب اندام هستند توصیه می شود. این چربی های مفید به شما کمک می کنند تا کمتر احساس گرسنگی کنید و در نتیجه کمتر به سراغ خوراکی های ناسالم و هله هوله بروید و در نتیجه کالری کمتری نیز وارد بدن خود کنید. یکی از منابع مهم برای تامین چربی های مفید ماهی است . طبق تحقیقات افرادی که به طور منظم از ماهی استفاده می کنند بعد از ۶ ماه نتایج بسیار قابل قبولی در تناسب اندام بدست می آورند.

آب

چنانچه روزانه ۴ لیوان آب مصرف کنید در سال ۲/۵ کیلو وزن کم خواهید کرد. نوشیدن آب سبب می شود سوخت و ساز بدن شما بالا رود و در نتیجه کالری اضافی نیز بسوزد. نوشیدن یک لیوان آب سبب می شود میل شما به خوردن شیرینی و شکلات کمتر گردد.

چای سبز

با روزی ۳ لیوان چای سبز , چربی های دور شکم شما با سرعت بالاتری آب خواهند شد. محققان می گویند کسانی که چای سبز می نوشند کمتر دچار اضافه وزن می شوند.

پروتئین

طبق نظر دانشمندان اگر در وعده صبحانه گوشت سفید یا قرمز مصرف کنید در طول روز بیشتر احساس سیری می کنید. از همین رو کسانی که در وعده صبحانه گوشت مصرف می کنند معمولا ناهار کمتر و سبک تری را انتخاب می کنند.

ویتامین

به جای خوراکی های نا سالم , میوه را جایگزین میان وعده کنید . از این طریق هم احساس سیری خواهید کرد و هم مواد معدنی و ویتامین های لازم را به بدن خود خواهید رساند.

چنانچه شما هم یک برنامه عالی برای کاهش وزن داشته باشید دیگر نگران بازگشت مجدد وزن اضافه نخواهید بود. پس اگر به دنبال یک رژیم لاغری مفید هستید حتما رژیم بالا را دنبال کنید.

گردآوری : http://zibatan.ir

این مطلب اختصاصی زیباتن بوده و استفاده از آن در سایر منابع، صرفا با لینک هدایت شونده به این صفحه امکان پذیر می باشد برچسب ها: , , , , , ,
  • نویسنده: تیم زیباتن
  • بازديد: 6,367
  • نظرات: 0