آرایش ضد پیری

ترفندهای آرایش ضد پیری برای خانم های میانسال و مسن

ترفندهای آرایش ضد پیری برای خانم های میانسال و مسن

بدون شک همه به قدرت آرایش واقفند . آرایش ضد پیری یکی از ترفند هایی است که به شما اجازه می دهد بدون صرف هزینه های هنگفت برای عمل جراحی زیبایی , خود را جوان تر از سن واقعیتان نشان دهید . با رعایت چند نکته آرایشی می توانید خود را سالها جوان تر از سنتان نشان دهید.

خط چشم بکشید

خانم هایی که سنشان به ۴۰ و بالاتر رسیده است بهتر است از خط چشم در آرایششان استفاده کنند تا بدین ترتیب چشم های خود را جوان تر نشان دهند . بالای مژه خود با خط چشم قهوه ای و یا سیاه خط باریکی بکشید و گوشه چشمتان را کمی به بیرون بکشید و سپس یک خط چشم نازک درون چشم و به سمت پایین چشمتان بکشید.

درخشان تر کردن پوست

یکی از ترفندهای ویژه برای آرایش ضد پیری درخشان تر کردن پوست است. بدین منظور سعی کنید از آرایش های زیرسازی استفاده کنید . کرم پودرهای بسیاری در بازار وجود دارند که برای پوشاندن لک و چروک و یا جای جوش استفاده می شوند. با استفاده از این مواد آرایشی می توانید به جنگ پیری بروید.

ایربراش

ایربراش مهم ترین بخش از آرایش ضد پیری است . با استفاده از ایربراشینگ و آرایش زیرسازی می توانید تمام چین و چروک های صورت خود را بپوشانید. پس این گزینه را هرگز فراموش نکنید.

رژ لب صورتی

رژ لب صورتی مایل به قرمز به طرز معجزه آسایی باعث جوان تر نشان دادن شما خواهد شد. برای رژ لب و همچنین سایه گونه هایتان از رنگ ارغوانی مایل به قرمز استفاده کنید.

خط لب

برای جوان تر نشان دادن چهره تان حتما از خط لب استفاده کنید . دقت داشته باشید که خط لب حتما باید دارای رنگ متضادی با رژ لبتان باشد. بعد از کشیدن خط لب به آرامی با انگشت به روی آن بکشید تا پر رنگی آن از بین برود.

کرم پودر آجری

اگر قصد دارید صورت خود را برنزه کنید از کرم پودرهایی به رنگ آجری استفاده کنید. این نوع کرم پودرها در انواع متفاوتی وجود دارند که می توانید بسته به میزان مورد نظرتان برای برنزه شدن از آنها استفاده کنید.

گردآوری : http://zibatan.ir

این مطلب اختصاصی زیباتن بوده و استفاده از آن در سایر منابع، صرفا با لینک هدایت شونده به این صفحه امکان پذیر می باشد برچسب ها: , , , , , ,
  • نویسنده: تیم زیباتن
  • بازديد: 863
  • نظرات: 0