تشخیص بیماری از روی چشم

تشخیص بیماری از چشم ها؛ قسمت دوم

در ادامه مطلب گذشته با مضمون تشخیص بیماری از چشم ها ! چشمانتان حالت شما را بیان میکنند در این مطلب نیز قصد داریم تا به ادامه آن پرداخته و چند بیماری دیگر که میتوان آن ها را از روی حالت چشمان تشخیص داد، شرح دهیم. پس با زیباتن همراه باشید.

تشخیص التهاب از روی چشم ها

آیا تا به حال شده است تا وقتی که از خواب بیدار می‌شوید چشمانتان کمی درد بگیرد که به تقریباً یک هفته نیز این درد در ناحیه چشمان شما احساس شود؟

برای جلوگیری از این قضیه شما باید حتماً ۸ ساعت در شب بخوابید و همچنین از خوردن الکل اجتناب کنید. این درد و قرمزی ممکن است نشانه‌ای برای التهاب باشد.اگر از این التهاب جلوگیری نشود ممکن است به سایر نقاط بدن نیز نفوذ کند.

 

شما مبتلا به دیابت هستید

با توجه به گزارش انجمن دیابت آمریکا، حدود ۳۰ میلیون آمریکایی از دیابت رنج می‌برند اما تنها حدود ۸ میلیون این افراد بیماریشان را تشخیص داده اند. این قضیه بسیار مهم است که بدانید دیابت مزمن از طریق یک معاینه چشم ساده قابل تشخیص خواهد بود. دلیلش هم آن است که به علت سطح قند خون بالا، بسیاری از رگ‌های موجود بر روی شبکیه چشم به حالت خونی درآمده است. در صورتی که این مشکل جدی گرفته نشود امکان از دست دادن بینایی در فرد بیمار نیز وجود خواهد داشت.

 

شما آلرژی دارید

آلرژی یکی از بیماری‌های شایع در دنیا است. به واکنش بدن نسبت به یک ماده آلرژی می‌گویند. معمولاً آلرژی با ایجاد التهاب در بینی، سوزش و قرمزی چشم و بسیاری از مشکلات تنفسی همراه است. در صورتی که زیر چشمان شما بسیار کبود شده بود و علاوه بر مشکلات ریز تنفسی، زیر شبکیه چشمان شما نیز رو به قرمزی میرفت، شما به یک ماده آلرژی دارید.

 

شما دپرس هستید

آیا در هنگام ناراحتی به یک جا خیره می‌شوید و حواستان کاملاً از محیط پرت خواهد شد؟ در این مواقع مطمئن باشید که شما دپرس هستید. بر اساس مطالعات انجام شده، نگاه کردن به تصاویر ناراحت کننده نیز بعضاً دلیلی جهت دپرس شدن شما خواهند شد. بنابر این تلاش کنید تا با چشمان خود همواره تصاویر مثبتی را ببینید تا اثرات مثبت آن به ذهن شما منعکس شود.

 

ترجمه توسط تیم ترجمه زیباتن

این مطلب اختصاصی زیباتن بوده و استفاده از آن در سایر منابع، صرفا با لینک هدایت شونده به این صفحه امکان پذیر می باشد برچسب ها: , , , , , , , , , ,
  • نویسنده: تیم ترجمه زیباتن
  • بازديد: 288
  • نظرات: 0