رنگ موی مناسب

راهنمایی برای انتخاب رنگ موی مناسب و های لایت

راهنمایی برای انتخاب رنگ موی مناسب و های لایت

یکی از دغدغه های خانم ها انتخاب رنگ موی مناسب و های لایت است. رنگ موی مناسب چهره شما را بشاش تر می کند و صورت شما را با طراوت تر می کند. اما برعکس در نقطه مقابل رنگ موی نامناسب صورت شما را بی حال و رنگ پریده نشان می دهد. یک رنگ مناسب زیبایی موهای شما را دو چندان می کند و مدل موهای شما را به بهترین نحو نشان می دهد.

رنگ موی مناسب

برای انتخاب رنگ موی مناسب باید مواردی نظیر رنگ زمینه مو, مدل مو و رنگ پوست را مد نظر داشته باشید. برای اینکه رنگ مویی مناسب انتخاب کنید ابتدا باید تشخیص دهید که پوست شما گرم است یا سرد ؟ برای اینکار فلزات نقره و طلای خود را در نظر بگیرید و ببینید کدام یک بیشتر به شما می آید ؟ اگر نقره بیشتر به پوستتان می آید پس پوست شما سرد و اگر طلا بیشتر به پوستتان می آید پس پوست شما گرم است. خانم هایی با پوست سرد معمولا دارای چشمانی به رنگ قهوه ای تیره سبز تیره و یا آبی پر رنگ هستند. رنگ موی مناسب این قبیل افراد رنگ های تیره ای چون مشکی و قهوه ای تیره با های لایت کرم روشن است. خانم هایی با پوست گرم تیره معمولا چهره سبزه دارندو رنگ چشمشان خرمایی و مایل به سیاه است. رنگ موی مناسب این افراد رنگ فندقی شکلاتی ماهاگونی و نسکافه ای است. توجه کنید که رنگ های لایت باید ترکیبی از رنگ طبیعی موی شما و رنگ های چند درجه تیره تر و یا چند درجه روشن تر باشد. دقت کنید که اگر تغییرات بزرگ و غیر طبیعی در موهای خود ایجاد کنید چهره شما مصنوعی خواهد شد پس حتما های لایت و رنگ مویی را انتخاب کنید که هم مناسب با فیزیک شما باشد و هم متناسب با سن و شخصیتتان باشد.

گردآوری : http://zibatan.ir

این مطلب اختصاصی زیباتن بوده و استفاده از آن در سایر منابع، صرفا با لینک هدایت شونده به این صفحه امکان پذیر می باشد برچسب ها: , , , , ,
  • نویسنده: تیم زیباتن
  • بازديد: 1,425
  • نظرات: 0