ماسک صورت

رفع چین و چروک با ماسک صورت مخلوط عسل و چند میوه دیگر

همیشه بسیاری از مسائل مربوط به پوست ما وجود دارند که به دنبال حل آن می‌گردیم. چین و چروک پوست نیز یکی از همین مسائل است که امروزه بسیار متداول شده است. این مشکل نه تنها موجب کسل شدن فرد شده، بلکه  به طور طبیعی نرمی پوست را نیز کاهش می‌دهد.
استفاده از ماسک صورت عسل به عنوان نخستین روش در درمان چین و چروک می‌باشد که در عین حال مهمترین روش نیز می‌باشد. اگر شما تا به حال راه‌های زیادی را برای از بین بردن چین و چروک صورت خود امتحان کرده اید و جوابی نگرفتید، حالا وقت آن است که از ماسک صورت عسل استفاده نمایید.ازعسل به علت دارای خاصیت‌های ضد باکتری و ضد عفونی کننده برای درمان بسیاری از بیماری‌های پوستی مانند آکنه، حلقه تیره، پسورپازیس، خشکیدگی پوست، لکه های قهوه ای و…استفاده می‌شود.

زیباتن در این مطلب قصد دارد تا با معرفی یک ماسک صورت ترکیبی از عسل، شما را در راه بهبود چین و چروک‌های بر روی صورت و همچنین سلامت و شادابی پوست صورت یاری خواهد نمود.

ماسک صورت ترکیبی عسل، زردآلو، آبلیمو و شیر

به دنبال یک راه مقرون به صرفه برای کاهش چین و چروک پیشانی خود می‌گردید؟ پس حتماً درمان با این میوه‌های شگفت انگیز را برای درمان خطوط ریز و شیار‌های عمیق بر روی پیشنای جدی بگیرید. این درمان به طور طبیعی حاوی مواد تشکیل دهنده‌ای مانند زردآلو، آب لیمو، شیر و عسل است.

در مرحله نخست شما می‌بایست هسته زردآلو را جدانموده و آن را به قطعات کوچکی تقسیم نمایید. سپس آنها را به داخل مخلوط کن انداخته تا شکلی خمیر مانند به خود بگیرند. سپس آب لیمو، شیر و مقداری عسل را به آن اضافه نمایید. به خوبی مخلوط کنید تا مخلوط ما شکل بسیار نرمی به خود بگیرد.

حال ماسک ما آماده است. ابتدا صورت خود را با یک صابون(ترجیحاً ضد قارچ و باکتری) به خوبی شسته و سپس ماسک را بر روی صورت و پیشانی خود بمالید. پس از گذشت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه که کاملاً این ماسک بر روی صورت شما خشک شده بود، آن را به طور کامل از روی پوست برداشته و با آب ولرم به آرمای صورت خود را بشویید. سعی کنید در هنگام شستن به آرامی دستانتان را بر روی پوست صورت خود بکشید.(فراموش نکنید که در رفتار مناسب با پوست، بر روی آن تاثیر به سزایی خواهد گذاشت)

این فرآیند را سه بار در هفته تکرار کرده تا پس از گذشت چندین مدت، دارای پوستی زیبا، جوان و عاری از چین و چروک باشید.

ترجمه توسط تیم ترجمه زیباتن

این مطلب اختصاصی زیباتن بوده و استفاده از آن در سایر منابع، صرفا با لینک هدایت شونده به این صفحه امکان پذیر می باشد برچسب ها: , , , , , , , , ,
  • نویسنده: تیم ترجمه زیباتن
  • بازديد: 1,616
  • نظرات: 0