حفظ زیبایی

روش های حفظ زیبایی و به تاخیر انداختن پیری

روش های حفظ زیبایی و به تاخیر انداختن پیری

حفظ زیبایی چگونه ممکن است ؟ شاید شماهم تا به حال در حین مرتب کردن کمدها عکس های قدیمی خود را یافته اید که مربوط به چندین سال پیش باشد و آن وقت چهره کنونی خود با آن زمان را مقایسه کرده اید و متوجه شده اید که زمان چقدر زود می گذرد و چقدر پیر شده اید ! شاید هم با خود آرزو کرده اید که کاش به زمان گذشته و جوانی برمی گشتید و زیبایی خود را باز می یافتید. اگرچه اکنون با پیشرفت علم انواع روش های جراحی زیبایی به وجود آمده و کرم های رفع چروک بسیاری هم در بازار یافت می شوند, اما با راهکاری هایی می توانید از دوران جوانی به فکر حفظ زیبایی خود باشید تا بعدها به این عمل ها و یا کرم های زیبایی نیاز پیدا نکنید !

خواب را فراموش نکنید !

خواب خود را کنترل کنید و به اندازه کافی خواب و استراحت داشته باشید. پس از یک روز پر استرس و خسته کننده هیچ چیز مثل یک خواب راحت به بازسازی سلامت شما کمک نمی کند. با رعایت خواب مناسب و کافی پس از چند روز قطعا حس جوانی بیشتری خواهید کرد چراکه چین و چروک های شما با خواب کافی از بین رفته است !

پوست مرطوب

بهتر است وقتی پا به سن می گذارید از مرطوب کننده ها استفاده کنید تا پوست نرم تر و با طراوت تر به نظر برسد زیرا پس از دوران یائسگی خانم ها پوست رطوبت خود را تا حدودی از دست می دهد و برای بازیابی رطوبت از دست رفته باید از کرم ها و لوسیون ها استفاده کرد.

محافظت از پوست با آنتی اکسیدان ها

آنتی اکسیدان ها سپر بلای پوست شما محسوب می شوند. چراکه در مقابل رادیکال های آزاد قرار می گیرند و مانع از ایجاد چین و چروک می گردند بنابراین آنتی اکسیدان ها نقش اساسی را در حفظ طراوت و جوانی پوست شما دارند. هیچ منبع غنی تری به جز میوه ها و سبزیجات برای آنتی اکسیدان یافت نمی شود پس تا می توانید تغذیه سرشار از میوه ها را حفظ کنید تا پیری پوستتان نیز به تاخیر بیافتد.

گردآوری : http://zibatan.ir

این مطلب اختصاصی زیباتن بوده و استفاده از آن در سایر منابع، صرفا با لینک هدایت شونده به این صفحه امکان پذیر می باشد برچسب ها: , , , , , ,
  • نویسنده: تیم زیباتن
  • بازديد: 826
  • نظرات: 0