دسر رژیمی

دسر رژیمی خوشمزه و کم کالری ویژه شب یلدا

دسر رژیمی

دسر رژیمی خوشمزه و کم کالری ویژه شب یلدا

نحوه تهیه دسر رژیمی ویژه شب یلدا : اگر شما هم قصد دارید شب یلدا در کنار اعضای خانواده و فامیل جمع شوید و از خوردن غذاها و تنلقات و دسرهای خوشمزه لذت ببرید و از طرفی نگران رژیم خود نیز هستید ! می توانید دسر رژیمی موزی ویژه شب یلدا را امتحان کنید. با مخلوط موز و کره بادام زمینی می توانید یک دسر خوشمزه برای شب یلدا درست کنید و از خوردن آن در کنار خانواده تان لذت ببرید و نگران افزایش وزنتان نیز نباشید ! طرز تهیه این دسر رژیمی بسیار ساده است.

مواد لازم برای تهیه دسر رژیمی :

دو عدد موز بزرگ

یک قاشق غذا خوری کره بادام زمینی

طرز تهیه دسر رژیمی شب یلدا :

ابتدا پوست موزها را بگیرید و آنها را به صورت حلقه های کوچک ببرید . به مدت ۲ تا ۳ ساعت موزهای حلقه شده را در فریزر قرار بدهید. اکنون موزها را از فریز خارج کنید و در میکسر برقی بریزید و شروع به هم زدن کنید تا مخلوط موزها یک دست شود. حال درب میکسر را باز کنید و با یک قاشق مخلوط را هم بزنید تا یکدست شود. مجدد درب میکسر را قرار دهید و میکسر را روشن کنید تا مخلوط موزها کاملا یکدست شود. حالا یک قاشق غذا خوری کره بادام زمینی را به مخلوط اضافه کنید و مجدد با میکسر شروع به هم زدن کنید . اکنون مخلوط را از میکسر خارج کنید و در یک کاسه بریزید و یک ساعت در فریزر قرار دهید تا مخلوط کمی سفت شود . بعد از یک ساعت مخلوط را از فریزر خارج کنید و با قاشق مخصوص بستنی دسر را به شکل توپی درآورید و در کاسه سرو کنید . در صورت تمایل می توانید از مقدار کمی شکر رژیمی برای شیرین تر کردن دسر نیز استفاده کنید. این دسر حتما باید سرد سرو شود.

گردآوری : http://zibatan.ir

این مطلب اختصاصی زیباتن بوده و استفاده از آن در سایر منابع، صرفا با لینک هدایت شونده به این صفحه امکان پذیر می باشد برچسب ها: , , , , , ,
  • نویسنده: تیم زیباتن
  • بازديد: 3,635
  • نظرات: 0