طرز تهیه پیتزا رژیمی

طرز تهیه پیتزا رژیمی و کم کالری در منزل

طرز تهیه پیتزا رژیمی و کم کالری در منزل

پیتزا یکی از محبوب ترین و خوشمزه ترین غذاها در جهان است اما متاسفانه این غذا یکی از غذاهای پر کالری و چاق کننده محسوب می شود به همین علت بسیاری از افراد که دارای رژیم لاغری هستند از خوردن این غذای خوشمزه محروم هستند. در این مطلب با طرز تهیه پیتزا رژیمی آشنا می شویم. با تهیه این غذای خوشمزه و سالم و کم کالری در منزل می توانید هم وزن خود را کنترل کنید و هم از طعم این غذای محبوب لذت ببرید.

 

مواد لازم برای تهیه پیتزا رژیمی :

۴ عدد نان پیتزا

۴۰ گرم قارچ

گوجه حلقه شده ۲ عدد

پنیر پیتزا به میزان لازم

نمک و فلفل به میزان لازم

پیاز حلقه شده یک عدد کوچک

سویا در صورت تمایل

طرز تهیه پیتزا رژیمی

طرز تهیه پیتزا رژیمی :

طرز تهیه پیتزا رژیمی بسیار ساده است. ابتدا نان ها را حاضر کنید . بر روی هر کدام از نان ها مقداری پنیر پیتزا رنده کرده و روی آن بریزید. گوجه ها را به صورت حلقه حلقه و به مقدار دلخواه بر روی نان قرار دهید , به میزان لازم نمک و فلفل اضافه کنید . اکنون قارچ ها را یه صورت حلقه های کوچک و یا به صورت نگینی خرد کنید و سپس بر روی نان قرار دهید . مقداری از پیاز حلقه شده را روی نان قرار دهید و مجدد پنیر پیتزا را رنده کرده و بر روی مواد بریزید. برای پخت پیتزا فر را در دمای ۵۴۰ درجه سانتیگراد قرار دهید و پیتزا ها را به مدت ۱۰ دقیقه در فر قرار دهید . دقت داشته باشید که اگر تمایل دارید در تهیه پیتزای رژیمی از سویا استفاده کنید , در مرحله اول باید سویا را به مدت چند دقیقه در نمک و فلفل در ماهیتابه تفت دهید. میزان کالری این پیتزا در مقایسه با پیتزای عادی بسیار پایین تر است و با خیال راحت می توانید از این پیتزا به عنوان وعده غذایی استفاده کنید.

گردآوری: http://zibatan.ir

این مطلب اختصاصی زیباتن بوده و استفاده از آن در سایر منابع، صرفا با لینک هدایت شونده به این صفحه امکان پذیر می باشد برچسب ها: , , , , ,
  • نویسنده: تیم زیباتن
  • بازديد: 5,523
  • نظرات: 0