لاغری با کرایو لیپولیز

لاغری با کرایو لیپولیز و کاهش سایز بدن

لاغری با کرایو لیپولیز و کاهش سایز بدن

شاید شما هم نام لاغری با کرایو لیپولیز را شنیده باشید . اگر شما هم به دنبال لاغری با استفاده از کرایو لیپولیز هستید بهتر است این مطلب را دنبال کنید.

کرایو لیپولیز یکی از جدیدترین تکنولوژی های روز برای مبارزه با چاقی و چربی ها و کاهش سایز بدن است. در این روش پیشرفته سلول های چربی با استفاده از سرمای کنترل شده کریستالیزه می شوند و تبدیل به یک جسم خارجی می گردد. پس از اینکه سلول های چربی مبدل به جسم خارجی گشتند سیستم ایمنی بدن به دفع و تخریب آنها می پردازد بنابراین چربی موضعی بدون دردسر تخریب شده و از بین می رود. هرچند که در این روش قرار است سلول های چربی تحت سرمای شدید قرار گیرند اما در این روش پوست بدن هیچ آسیبی نمی بیند. این روش به گونه ای است که فقط بر سلول های چربی اثر می کند و هیچ یک از اندام های بدن در آن آسیب نمی بینند. به عبارتی دیگر این روند تنها مختص سلول های چربی موضعی است و سایر اندام ها به آن واکنشی نشان نمی دهند بنابراین نیازی به نگرانی بابت آسیب رسیدن به اندام هایتان در این روش نیست. در این روش به دلیل اینکه سلول های چربی به طور کلی تخریب می شوند بنابراین چاقی برگشت ناپذیر خواهد بود و در محل جراحی شده تقریبا دیگر هیچ سلول چربی ای تجمع نخواهد کرد. در روش لاغری با کرایو لیپولیز نسبت به روش های قدیمی تعداد جلسات بسیار کمتری نیاز است به گونه ای که با یک و نهایت دو یا سه جلسه روند درمان تکمیل می گردد. در هر جلسه درمانی حدودا ۲۰ درصد از چربی ها از بین می روند . البته نباید انتظار داشته باشید که بلافاصله بعد از جراحی تغییر سایز را در خود مشاهده کنید. معمولا حدود سه هفته طول می کشد تا اثرات درمانی در فرد مشخص گردد. ضمنا در این روش بر خلاف روش های گذشته نیازی به ورزش و رژیم غذایی وجود ندارد.

گردآوری : http://zibatan.ir

این مطلب اختصاصی زیباتن بوده و استفاده از آن در سایر منابع، صرفا با لینک هدایت شونده به این صفحه امکان پذیر می باشد برچسب ها: , , , , , ,
  • نویسنده: تیم زیباتن
  • بازديد: 1,308
  • نظرات: 0