کاهش وزن بدون دردسر

کاهش وزن بدون دردسر با خوردن سه خوراکی خوشمزه

اگر شما در حال تلاش برای کاهش وزن هستید، باید در مورد آنچه که میل می‌کنید مراقب باشید. همواره باید سعی کنید که از مواد غذایی استفاده نمایید که با حاوی مواد مغذی و آنتی اکسیدان‌های قدرتمندی هستند. این دو عنصر به کاهش وزن شما کمک شایانی خواهند کرد. علاوه بر کاهش وزن بدون دردسر با منافع مختلفی که به بدن انسان می‌رسانند موجب کاهش خطر ابتلا به بیماری های مختلف می‌گردند.
در این مطلب قصد داریم تا شما را با چند عدد از این مواد غذایی فوق العاده غنی آشنا نماییم که علاوه بر فواید فراوانشان، بسیار خوشمزه می‌باشند.

 

۱ – بادام

کاهش وزن بدون دردسر

بادام یک منبع بزرگ از چربی‌های اشباعه نشده می‌باشد که می‌تواند به کاهش کلسترول خون کمک کرده و در درازا به کاهش وزن بدون دردسر فرد نیز بی انجامد. کارشناسان تقضیه همواره توصیه می‌کنند که بادام با یک ماده غذایی حاوی پروتئین بدون چربی مانند ماهی آزاد میل شود.

 

 

۲ – سیب

کاهش وزن بدون دردسر

سیب حاوی پکتین است. پکتین یک عنصر می‌باشد که به طور طبیعی موجب کاهش اشتها و تشویق به احساس سیری در فرد خواهد کرد. مطالعات نشان می‌دهد که خوردن یک سیب کامل به همراه غذا، موجب می‌شود که در دراز مدت، اشتهای شما به صورت طبیعی با کاهش مواجه شود.بنابر این با استفاده از خوردن یک سیب به همراه غذا، شما کاهش وزن بدون دردسری را طی خواهید کرد

 

 

۳ – آوکادو معجزه ای برای کاهش وزن بدون دردسر

avocado-face-masks-728x709

آیا چیزی هست که آوکادو نتواند آن را انجام دهد؟ همواره آوکادو به عنوان یک سوپرغذا شناخته می‌شود که حاوی چربی‌های اشباه نشده، پتاسیم، منیزیوم، فولات و ویتامین‌های C و E می‌باشد.
این میوه فوق العده خواص فراوانی را برای بدن انسان خواهد داشت. میل کردن آوکادو موجب سلامت قلب و کاهش خطر ابتلا به برخی سرطان‌ها بوده و همچنین علاوه بر آن اگر می‌خواهید یک کاهش وزن بدون دردسر را سپری کنید، بهترین توصیه ما این میوه اعجاب انگیز خواهد بود.
راه‌های زیادی برای خوردن و لذت بردن از این میوه وجود دارد. شما می‌توانید از میکس نان تست گندم، آوکاده، آب لیمو و دانه های تخمه آفتابگردان به صورت کاملاً له شده استفاده نموده تا بهترین تاثیر را در خود احساس کنید.

 

ترجمه توسط تیم ترجمه زیباتن

این مطلب اختصاصی زیباتن بوده و استفاده از آن در سایر منابع، صرفا با لینک هدایت شونده به این صفحه امکان پذیر می باشد برچسب ها: , , , , , ,
  • نویسنده: تیم ترجمه زیباتن
  • بازديد: 3,111
  • نظرات: 0