آموزش کوچک کردن بینی بدون عمل

این روزها بازار عمل های کوچک کردن بینی داغ است. اما همیشه عمل کردن و زیر تیغ جراحی رفتن تنها راه نیست. یک راه آسان تر نیز برای کوچک کردن بینی بدون عمل وجود دارد. در واقع شما با تکنیک های آرایشی خاص میتواند به هدف کوچک کردن بینی بدون عمل دست یابید.

تکنیک های کوچک کردن بینی بدون عمل:

به تصویر زیر نگاه کنید:

کوچک کردن بینی بدون عمل

همانطور که در تصویر مقابل میبینید باید از ترکیب سایه ها یا کرم پودرهای روشن تر و تیره تر یا در واقع متمایل به قهوه ای استفاده کنید. البته این تکنیک فقط برای کوچک کردن بینی بدون عمل کاربرد ندارد. بلکه برای حجم دادن یا برجسته و فرو رفته کردن هر بخش از صورت کافیست از ترکیب کرم پودرهای تیره و روشن استفاده نمایید. به این ترتیب که هر بخشی که دارای ایراد است یا میخواهید آن را فرو رفته یا کوچک تر نشان دهید را با رنگ های تیره و بخش های بدون ایراد را با رنگ های روشن بپوشانید.

مثلا برای کوچک کردن بینی بدون عمل کافیست روی بینی را با کرم پودر روشن و درخشان و دو طرف آن را مانند شکل با کرم پودر تیره یا سایه قهوه ای در واقع طراحی نمایید. حالا با پد مخصوص کرم پودر را در آن نواحی پخش کنید. به گونه ای که رنگ ها در یکدیگر محو شوند.

کافیست عکس های قبل و بعد از گریم خودتان را مقایسه نمایید تا ببینید با این تکنیک چقدر به کوچک کردن بینی خود بدون عمل کمک کرده اید

این مطلب اختصاصی زیباتن بوده و استفاده از آن در سایر منابع، صرفا با لینک هدایت شونده به این صفحه امکان پذیر می باشد برچسب ها: , , , , , ,
  • نویسنده: زیباتن
  • بازديد: 2,047
  • نظرات: 0