گریم صورت کودک

گریم صورت کودک دلبندتان خطرناک است !

گریم صورت کودک دلبندتان خطرناک است !

این روزها در برخی اماکن عمومی نظیر پارک های تفریحی, نمایشگاه ها, اردوها و . . . افرادی را می بینیم که در حال گریم صورت کودک هستند. برخی پدر و مادر ها نیز برای شادی فرزندشان و یا اصرار کودکان آنها را به دست این نقاشان می سپارند. اما متخصصان اعلام کرده اند که این رنگ های شیمیایی ممکن است سبب بروز حساسیت های و بیماری هایی در پوست کودک گردند.

گریم صورت کودک

ماژیک و گواش از وسایلی هستند که با آنها صورت کودکان گریم می شوند. این وسایل نقاشی به دلیل داشتن مواد شیمیایی فراوان و نیز به دلیل آنکه خیلی دیر از روی پوست پاک می شوند ممکن است باعث ایجاد برخی دردسرها گردند. از جمله مشکلاتی که ممکن است گریم صورت کودک به وجود آورد, ایجاد حساسیت و قرمزی و خارش و در موارد شدیدتر ایجاد تاول بر روی پوست کودک است. از دیگر وسایلی که برای گریم کودک استفاده می شود آبرنگ است. آبرنگ به دلیل آنکه حلال آن آب است خیلی راحت تر و سریعتر از سایر مواد گریم از روی پوست پاک می شود بنابراین این گزینه را می توان تا حدی بدون دردسر و آسیب دانست. البته برخی وسایل گریم حرفه ای تر نیز وجود دارند که به دلیل قیمت بالا کمتر نقاشی به سراغ آنها می رود با این حال این مواد نیز در صورت استفاده برای گریم کودک به دلیل داشتن چربی زیاد ممکن است سبب ایجاد جوش شوند. برخی از موادی که به صورت کودک نیز زده می شوند دارای مواد عطری و خوشبو کننده هستند که می توانند خصوصا در کودکان مبتلا به آسم و حساسیت باعث ایجاد دردسر گردند. نکته دیگر آنکه افرادی که کار گریم صورت کودک را انجام می دهند معمولا از وسایل برای گریم چندین و چند کودک و به صورت عمومی استفاده می کنند که می تواند سبب انتقال بیماری های پوستی واگیردار به سایر کودکان نیز گردد.

گردآوری : http://zibatan.ir

این مطلب اختصاصی زیباتن بوده و استفاده از آن در سایر منابع، صرفا با لینک هدایت شونده به این صفحه امکان پذیر می باشد برچسب ها: , , , , , ,
  • نویسنده: تیم زیباتن
  • بازديد: 3,488
  • نظرات: 0