آشپزخانه رژیمی

آشپزخانه رژیمی با رعایت نکاتی ساده و کارآمد

آشپزخانه رژیمی با رعایت نکاتی ساده و کارآمد

ای روزها چاقی و اضافه وزن یکی از دغدغه های اساسی مردم و به خصوص خانوم هاست . آشپزخانه رژیمی به شما کمک می کند تا با هوس خود برای خوردن مبارزه کنید. بی شک تا زمانی که انواع و اقسام خوراکی های خوشمزه و پرکالری در دسترس شما باشد برای کاهش وزن راه به جایی نخواهید برد . پس با رعایت نکات زیر یک آشپزخانه رژیمی و کامل برای خود مهیا کنید.

انواع سرکه

به جای استفاده از سس مایونز و سس های چرب برای سالاد از انواع سرکه استفاده کنید . سرکه های سیب, انگور و خرما علاوه بر طعم دلنشینی که به سالاد شما می دهند باعث سوختن چربی و کالری های اضافی می گردند.

دارچین

دارچین هم طعم خوشایندی به شما می دهد هم جایگزینی مناسب برای قند و شکر استو مصرف دارچین به کنترل قند و کاهش وزن کمک می کند. علاوه بر آن مصرف دارچین در افراد دیابتی باعث بهبود بیماری و کنترل قند خون آنان می شود.

ظرف میوه

یک ظرف از میوه های سالم و خوشمزه بر روی میز آشپزخانه قرار دهید تا هر وقت هوس میان وعده به سرتان زد اولین چیزی که جلوی چشمتان قرار گیرد میوه های سالم و خوشمزه باشد . در این صورت دیگر هوس مصرف چیپس و شکلات و میان وعده های ناسالم را نخواهید کرد !

پارچ آب

یک پارچ آب با تکه های یخ و لیمو در یخچال قرار دهید تا پس از هر بار بازکردن درب یخچال عطش خود را با آن برطرف کنید. محققان ثابت کرده اند که مصرف آب باعث افزایش متابولیسم بدن می گردد بدین ترتیب با نوشیدن آب روند سوخت و ساز چربی ها سرعت می گیرد.

کیک و کلوچه را قایم کنید !

کیک و کلوچه و خوراکی هایی که باعث افزایش وزن می گردند را از جلوی چشمتان دور کنید. به جای آن مقداری گردو و پسته و بادام در ظرفی کوچک قرار دهید.

گردآوری : http://zibatan.ir

این مطلب اختصاصی زیباتن بوده و استفاده از آن در سایر منابع، صرفا با لینک هدایت شونده به این صفحه امکان پذیر می باشد برچسب ها: , , , , ,
  • نویسنده: تیم زیباتن
  • بازديد: 791
  • نظرات: 0