بزرگ کردن باسن بدون ورزش و ایمپلنت

مقاله بزرگ تر کردن باسن بدون ورزش و ایمپلنت میتواند به شما کمک کند تا به راحتی باسنتان را بزرگ کنید و از شر شلوار های آویزان و احساس خجالت رهایی یابید.

یکی از بزرگترین عضلات در بدن باسن است دارا بودن یک باسن با اندازه مناسب جزئی از تناسب اندام است. اگر ار اینکه باسن کوچکی دارید و از شلوار های آویزانتان خسته شدید و حتی در مواقعی که به استخر میروید خجالت میکشید پس باید برای بزرگ کردن باسن دست به کار شوید.

صحبت کردن درباره آن آسان است اما در حقیقت سخت است ، هرچند گاهی انگیزه ای در شما به وجود می آید که دست به کار شوید ولی زمان میتواند مانع از آن شود و یا آن را محدود کند. نکته ای که باعث امیدواری است این است که تغییر کردن عادت های روزانه شما میتواند به بزرگ کردن باسن بدون ورزش و ایمپلنت کمک کند.

قدم اول

وقتی میخواهید روی صندلی بنشینید، عضلات سرینی (باسن) تان را سفت کنید. و به مدت ۲ ثانیه ساکن بمانید. این کار را چند بار در روز تکرار کنید.

قدم دوم

هنگام برداشتن چیزی از زمین، بجای اینکه از باسن به جلو خم شوید، روی زمین چمباتمه بزنید. باسنتان را هنگام چمباتمه زدن سفت کنید.

قدم سوم

برای بالا رفتن از پله ها به جای آسانسور استفاده کنید. هنگام بالا رفتن از پله‌ها در هر بار، ۲ پله را باهم بالا بروید یا هر تعداد پله‌ای که پای جلوییتان را ۹۰ درجه خم میکند طی کنید. توجه داشته باشید که پله ها را با احتیاط بالا بروید و باسنتان را سفت کنید.

قدم چهارم

اگر صاحب فرزند هستید با آن ها بپر بپر بازی کنید! تا جایی که می‌توانید بالا بپرید و در حالت اسکات پایین بیایید. اینکار برای بزرگ کردن باسن بسیار تاثیر گذار است

قدم پنجم

باسنتان را تمرین دهید. هر بار که میخواهید بلند شوید بازوهایتان را سفت کنید و دست‌ها را روی شانه‌ها بگذارید. پشت‌تان را صاف نگه دارید. آرام از جایتان برخیزید و در حالیکه بلند می‌شوید باسن‌تان را سفت کنید. همچنین همیشه به همین روش بنشینید. ( مقاله بزرگ کردن باسن بدون ورزش و ایمپلنت )

تهیه و گردآوری مقاله بزرگ کردن باسن بدون ورزش و ایمپلنت:http://www.Zibatan.ir

این مطلب اختصاصی زیباتن بوده و استفاده از آن در سایر منابع، صرفا با لینک هدایت شونده به این صفحه امکان پذیر می باشد برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , ,
  • نویسنده: تیم زیباتن
  • بازديد: 3,312
  • نظرات: 0