تمیز کردن یخچال و ظرف های استیل به روشی ساده

تمیز کردن یخچال و ظرف های استیل

تمیز کردن یخچال و ظرف های استیل به روشی ساده و آسان

معمولا یخچال و ظرف های استیلی بعد از مدتی کدر می شوند و درخشندگی و زیبایی خود را از دست می دهند . در این مطلب با روش هایی آسان و عملی برای تمیز کردن یخچال و ظرف های استیل آشنا می شویم , با ما همراه شوید.

آب گرم

در صورتی که یخچال و یا ظرف استیل شما دچار کثیفی و چربی نباشد با آب گرم می توان آن را جلا داد . بدین منظور یخچال یا ظروف استیل را با مقداری آب گرم شستشو دهید و پس از آن با دستمالی نرم خشک کنید.

استفاده از سرکه

سرکه محلولی معجزه گر برای تمیز کردن ظروف استیل است . مقداری سرکه سفید را بر روی ظروف استیل بریزید و پس از آن با یک پارچه نرم آن را پاک کنید . دقت داشته باشید اگر سرکه در دسترس شما نیست می توانید از آب لیمو نیز برای براق کردن ظروف استیل استفاده کنید.

شستشو با الکل

الکل یکی از مواد شوینده موثر برای تمیز کردن یخچال و ظرف های استیل است. اگر یخچال و یا ظروف استیل شما دچار لایه چربی شده اند می توانید برای پاک کردن لایه چربی از الکل استفاده کنید . یک پارچه نرم و خشک را به الکل آغشته کنید و با آن سطح یخچال و یا ظروف استیل را شستشو دهید .

شیشه پاک کن

یکی از کاربردهای شیشه پاک کن به جز پاک کردن شیشه تمیز کردن ظروف استیل است . برای پاک کردن اثر انگشت از روی گاز و یخچال و مایکروفر استیل خود ابتدا مقداری شیشه پاک کن را بر سطوح آنها اسپری کنید و سپس بعد از ۱۰ دقیقه با یک پارچه نرم سطوح را پاک کنید.

شوینده ملایم

علاوه بر موارد بالا از شوینده های ملایم نیز می توانید برای تمیز کردن ظروف استیل خود کمک بگیرید. پودر و یا مواد شوینده ملایم را در مقداری آب حل کنید و با یک دستمال نرم سطوح استیل را به آنها آغشته کنید سپس با یک دستمال خشک سطوح را پاک کنید.

گردآوری : http://zibatan.ir

این مطلب اختصاصی زیباتن بوده و استفاده از آن در سایر منابع، صرفا با لینک هدایت شونده به این صفحه امکان پذیر می باشد برچسب ها: , , , , , ,
  • نویسنده: تیم زیباتن
  • بازديد: 2,791
  • نظرات: 0