تناسب اندام با طب سوزنی

تناسب اندام با طب سوزنی چگونه ممکن است ؟

تناسب اندام با طب سوزنی چگونه ممکن است ؟

تناسب اندام با طب سوزنی از دیر باز مورد توجه طب سنتی بوده است. در طب سوزنی با آزاد سازی هورمون های مغزی سوخت و ساز بدن تنظیم می گردد. بافت های غضروفی و استخوانی و تاندون ها و نیز اندام ها ترمیم می گردند. خون رسانی نیز در فرد سریع تر و در نتیجه انرژی چند برابر می گردد و از این طریق انگیزه برای فعالیت فیزیکی و ورزش افزایش می یابد.

از طریق تناسب اندام با طب سوزنی شما می توانید به راحتی چاق یا لاغر شوید چراکه طب سوزنی تاثیر مستقیمی بر دستگاه گوارش و سیستم عصبی دارد. در طب سوزنی و سنتی از خشکی دهان جلوگیری می شود و بدین ترتیب فرد عطش خود برای نوشیدن بی رویه آب را از دست می دهد. در این روش به دلیل اینکه محیط درونی بدن ماندگار و پایدار است, فرد در صورت کاهش وزن به راحتی به وزن سابق خود بر نمی گردد و همچنین در نقطه مقابل کسی که افزایش وزن پیدا کرده به راحتی وزن خود را از دست نمی دهد. در روش تناسب اندام با طب سوزنی سلول های ایمنی بدن تقویت می گردند و در نتیجه مقاومت افراد در مقابل بیماری ها افزایش می یابد. هم چنین با استفاده از این روش اسید اوریک بدن کاهش می یابد و نیز قند و فشار و چربی خون کنترل می شود. طب سوزنی به مانند سایر روش ها نیازمند رژیم تغذیه ای مربوط به خود است که این روش می تواند باعث بهبود عملکرد طب سوزنی و نیز سرعت یافتن در بدست آوردن سلامتی بدن گردد. اکثر پزشکاه عقیده دارند منشا و دلیل بسیاری از بیماری ها غذاها و تغذیه انسان هستند. بنابراین یک رژیم تغذیه ای سالم که بر پایه اصول سلامت انتخاب شده باشد می تواند به جلوگیری از بیمار شدن فرد کمک کند چراکه غذاها نیز همانند انسان دارای طبع سرد و گرم هستند و انسان باید مطابق با طبع خود به انتخاب تغذیه بپردازد.

گردآوری : http://zibatan.ir

این مطلب اختصاصی زیباتن بوده و استفاده از آن در سایر منابع، صرفا با لینک هدایت شونده به این صفحه امکان پذیر می باشد برچسب ها: , , , , , ,
  • نویسنده: تیم زیباتن
  • بازديد: 426
  • نظرات: 0