- زیباتن - http://zibatan.ir -

راهنمای جامع برای خرید شامپو مناسب

خرید شامپو مناسب [1]

راهنمای جامع برای خرید شامپو مناسب

دقت داشته باشید که یکی از عوامل مهم برای جلوگیری از پریشانی مو و آشفتگی آن تهیه شامپو مناسب برای موهای شماست . کارشناسان بر این باورند هرچه مو از عواملی نظیر رنگ و هایلایت و مش و . . . دور بماند سالم تر خواهد ماند و علاوه بر آن یک شامپو مناسب با مو نیز می تواند به تقویت و سلامت موهای شما کمک کند.

برای اینکه بهترین شامپو را تهیه کنید با پزشک خود مشورت کنید چراکه پزشک شما با در نظر گرفتن عواملی مانند دفعات شستشوی مو, جنس مو, نوع پوست سر و . . . بهترین شامپو را برای شما تشخیص خواهد داد . اگر به تازگی موهای خود را فر کرده اید, موهای خود را صاف کرده اید و یا موهای خود را رنگ کرده اید بدانید که برای آنها یک شامپوی مخصوص وجود خواهد داشت . پس بهتر است هنگام خرید شامپو از فروشنده بخواهید شامپوی مناسب با موهایتان به شما معرفی کند. نکته ی مهم در خرید شامپوی مناسب این است که هنگام خرید دقت داشته باشید که شامپو دارای ماده ” دپاتانولمین ” نباشد چراکه اخیرا دانشمندان کشف کرده اند که این ماده از رشد طبیعی مغز انسان جلوگیری خواهد کرد.

گول ظاهر و بسته بندی زیبا را نخورید !

به یاد داشته باشید شامپویی مناسب موهای شما خواهد بود که در آن از ترکیبات استاندارد استفاده شده باشد . شامپوهایی در بازار وجود دارند که با ظاهری زیبا و بسته بندی فریبنده و لوکس شما را به اشتباه می اندازند. این شامپوها می توانند صدمات جبران ناپذیری را به سلامت موهای شما وارد سازند . همیشه به تاریخ انقضای شامپو نیز دقت کنید.

مواظب اجناس تقلبی باشید

امروزه در بازار نوع تقلبی شامپوها به وفور یافت می شود. دقت کنید که شامپوهایی با مارک معروف را فقط از نمایندگی های آنها تهیه کنید و مواظب اجناس تقلبی باشید . دقت کنید بسته باید پلمپ باشد, شامپوهای اصل دارای نشان و هولوگرام هستند و معمولا با بروشور عرضه می شوند.

وقتی به قفسه فروشگاه مراجعه کنید با طیف وسیعی از شامپوها مواجه خواهید شد ولی همیشه به یاد داشته باشید که مهمترین عملکرد یک شامپو تمیز کردن و برطرف کردن آلودگی موهاست.

گردآوری : http://zibatan.ir