رنگ سال 98

رنگ سال ۹۹ ایران و رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی

همانطور که میدانید رنگ سال توسط کمپانی Pantone تعیین می گردد. این کمپانی که از بزرگترین کمپانی ها در زمینه مد می باشد رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی را اعلام نموده است. طبیعتا رنگ سال ۹۹ ایران نیز تحت تاثیر انتخاب این کمپانی انتخاب می شود.

 

در ابتدا رنگ سال ۹۹ ایران و ۲۰۲۰ میلادی را به شما معرفی میکنیم .

آبی کلاسیک

با ایجاد آرامش ، اعتماد به نفس و ارتباط

این رنگ آبی، تمایل ما برای ایجاد رابطه ای مطمئن و پایدار را برجسته می کند که می توانیم دوره جدیدی از زندگی را با حس های آن شروع کنیم.

 

رنگ سال 98 ایران و 2020 میلادی

رنگ سال ۹۹ ایران و ۲۰۲۰ میلادی

 

این رنگ در عین سادگی بسیار زیبا و شیک است و در مدت کمی که معرفی شده است طرفداران بسیاری پیدا کرده است . رنگ سال ۹۹ ایران و ۲۰۲۰ میلادی نمایانگر آسمان هنگام غروب و ویژگی های اطمینان بخش فکری است و  آرزوی ما برای ایجاد یک رابطه مطمئن و پایدار را برجسته می کند که برای ساخت آن در هنگام عبور از آستانه به یک دوره جدید میرسیم.

آبی کلاسیک که در روان ما به عنوان یک رنگ آرامش بخش ساخته شده است، احساس آرامش را به روح انسان می بخشد و به آن پناه می برد. آبی کلاسیک انعکاس پذیر است و انعطاف پذیری سایر رنگ ها را تقویت میکند.

 

فن آوری به سرعت به جلو پیش می رود تا توانایی انسان را بیشتر کند. به راحتی می توان فهمید که چرا ما به رنگهای صادقانه گرایش پیدا می کنیم و نوید محافظت را ارائه می دهیم. رنگ سال ۹۹ ایران و ۲۰۲۰ میلادی یک رنگ غیر تهاجمی و به راحتی قابل اعتماد است و استفاده کننده از خود را به داشتن تعاملی آرام تبدیل می کند. و اطمینان داریم طرفداران بسیاری را جذب خواهد کرد.

لازم به ذکر است در ابتدا این کمپانی رنگ آبی مرجانی را به عنوان رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی معرفی کرد اما به سرعت آن را تغییر داد و رنگ سال ۲۰۲۰ میلادی را به آبی کلاسیک تغییر داد.

همه ساله پس از معرفی رنگ سال توسط کمپانی پنتون ، تولیدی های مختلف جهان محصولات خود را به این رنگ در می آورند . در ایران نیز که استقبال خوبی از مد صورت می پذیرد این رنگ که به عنوان رنگ سال ۹۹ ایران نیز انتخاب شده است به سرعت با استقبال تولیدکنندگان قرار گرفته است و به زودی در ویترین فروشگاه ها قابل رویت خواهد بود.

 

برای مشاهده جدیدترین مدل مانتو رنگ سال ۹۹ اینجا کلیک نمایید.

این مطلب اختصاصی زیباتن بوده و استفاده از آن در سایر منابع، صرفا با لینک هدایت شونده به این صفحه امکان پذیر می باشد برچسب ها:
  • نویسنده: زیباتن
  • بازديد: 617
  • نظرات: 0