- زیباتن - http://zibatan.ir -

روش های عالی برای لاغرکردن صورت

روش های موثر برای لاغرکردن صورت

داشتن صورت چاق سبب از بین رفتن زیبایی شما می شود. افزایش سن فرد ، مصرف الکل یا هر مورد دیگری ممکن است از علت های چاقی صورت باشد. پس برای لاغر شدن صورت باید به طور کامل کاهش وزن داشته باشید. جهت کم شدن چربی‌های بدنتان حتما این فکر به ذهنتان رسیده است که داروها چربی سوز استفاده کنید یا ورزش‌های موثر بر لاغری صورت را به کار برید. صورت هر فردی خاص خود او است اما در صورتی که از گونه های برجسته و غبغب خود رضایت ندارید باید اقدامات لازم را انجام دهید و تحول ایجاد کنید. واقعیت این است که هیچ شیوه ای جهت آب کردن چربی موضعی نداریم مثلا بگوییم این مواد خوراکی را مصرف کنید تا فقط صورت شما لاغر شود. ما در زیباتن [1] این مقاله را آماده کردیم تا به شما روش های عالی برای لاغرکردن صورت [2] را آموزش دهیم که اگر این شیوه ها را در زندگی خود استفاده کنید ، بدن خود را برای سوزاندن همه چربی ها آماده می کنید.

[3]

-برای لاغر شدن صورت اول با پزشک خود صحبت کنید.

پیش از این که در پی شیوه ای جهت آب کردن چربی های صورت باشید اول علت چاق شدن صورت خود را بیابید. امکان دارد ژنتیکی باشد و یا مشکلاتی برای سلامتی شما وجود دارد و داروهایی که استفاده می کنید موثر بوده است . نخستین اقدامی که باید انجام دهید این است که اول با پزشک خود صحبت کنید و مجدد در خصوص تحولاتی که جدیدا در روند درمانی خود داشته اید و یا هر مورد تازه ای که با افزایش وزن تان در رابطه است، سوال کنید. متخصص شما اصل مشکلاتی که دارید را می یابد و شیوه های درمانی شما را عوض خواهد کرد.

– جهت لاغر شدن صورت مصرف قند و نمک را کم کنید.

یک شیوه آسان جهت تغییر سایز اندام داریم و آن این است که در صورتی که نمک و قند بیشتر استفاده کنید حتما مایعات بیشتری هم در بدن ذخیره می کنید. یک اصل احراز شده جهت کاهش تورم و مایعات انباشته شده در بدن این است که مقدار استفاده نمک (سدیم) را به ۱.۵۰۰ میلی گرم در روز و مصرف قند را هم تا ۲۰ گرم در روز کاهش دهید. بدن به شکل طبیعی آب خود را دست می دهد. بعد از اینکه این تحول را را در زندگی خود ایجاد کردید به زودی نتایج آن را می بینید.

-جهت لاغر شدن صورت ورزش را در برنامه روزانه خود قرار دهید.

میزان کم شدن وزن برای هر فردی فرق دارد اما کم شدن وزن۱ الی ۲ کیلوگرم اول اثر خود را بر صورت مشخص می کند . زمان ورزش چربی های همه بخش های بدن مانند صورت آب می شوند. اما هیچ شیوه خاصی جهت چربی سوزی موضعی صورت نداریم ولی کم شدن وزن و لاغری سبب لاغر شدن صورت هم می شود. اینکه چه ورزش هایی باعث لاغری می شوند ؟ [4] بسیار مهم است که ما در زیر به آن اشاره کرده ایم.

-جهت لاغر شدن صورت ورزش های هوازی را بیشتر انجام دهید.

در صورتی که قصد دارید از شر همه چربی های بدن رها شوید الزامی است میزان ورزش هوازی را افزایش دهید. جهت مشخص شدن تحولات باید هفته ای ۵ بار و هر مرتبه به مدت ۶۰ دقیقه ورزش هوازی داشته باشید و به جای اینکه همیشه ورزشی یکسانی داشته باشید سعی کنید ورزشی ترکیبی انجام دهید. مثلا بعد ورزشی که در آن تایم به بدن خود فشار آورده اید ، لحظاتی را هم ریکاوری انجام دهید. با به پایان رسیدن ورزش ترکیبی، سوزاندن چربی در بدن انجام می شود و کالری می سوزانید تقریبا ۲۰۰ کالری در روز .

– جهت لاغر شدن صورت رژیم غذایی خود را عوض کنید.

در صورتی که ورزش هوازی و قدرتی با شدت زیاد انجام دهید اما رژیم غذایی خود را مثل گذشته ادامه دهید هیچ تحولی در صورت شما رخ نخواهد داد چرا که مواد خوراکی که استفاده می کنیم امکان دارد پیامدهای خود را به صورت جوش و آکنه بر پوست نمایان کند . یکی از دلایل پف کردن چهره نوع مواد خوراکی است. مواد خوراکی فرآوری شده را از رژیم غذایی خود کنار بگذارید و مواد خوراکی تازه، میوه و سبزیجات را به جای آن استفاده کنید. مواد خوراکی مثل سویا، ذرت، گلوتن، لبنیات، صدف و … که سبب ایجاد التهاب می شوند، را حذف کنید و جهت پیشگیری از التهاب پوست مواد خوراکی ضد التهاب مانند زنجبیل، زردچوبه، کدو، نارگیل، لیمو و چغندر مصرف کنید. هر وقت هم که حس کردید سیر هستید قاشق را کنار بگذارید. اصل این است که سرعت روند پردازش بدن با افزایش سن کم می شود در نتیجه مواد خوراکی مصرف کنید که زیبایی و درخشندگی پوست را به آن باز گرداند.

[5]

– جهت لاغر شدن صورت میزان زیادی آب مصرف کنید.

مصرف آب زمان ورزش سبب می شود دچار سردرد نشوید و در بهترین شکل خود بمانید. همین طور به هیدراته ماندن (رساندن آب کافی) ، کنترل اشتها و برطرف شدن نفخ هم کمک می کند در نتیجه پوستتان شکل زیبایی خواهد داشت. برای ورزش به بطری آب خود مقداری لیمو و زنجبیل بیافزایید تا مزه مطلوب تری پیدا کند.

– برای لاغر کردن صورت به وقت بخوابید.

در صورتی که به میزان لازم نخوابید صورت شما پُف می کند. بدن طی استراحت خود را بازسازی می کند و سیستم غدد درون ریز (همه سلول ها، اعضای درونی و کارکرد بدن) را سالم نگه می دارد و هورمون ها را هم هماهنگ می کند. پس در صورتی که به میزان لازم استراحت نکنید بدن بازسازی های درونی را انجام نمی دهد. باید هر شب هفت ساعت بخوابید تا بدن انرژی مورد نیاز جهت عملکرد بهتر را کسب کند.

– جهت لاغر شدن صورت از ماساژ استفاده کنید.

بدن ما مانند دیگر بخش ها، زیر پوست مایع لنفاوی ذخیره می کند که سبب به پف شدن صورت می شود. ماساژ صورت به شکل موقت آن مایع لنفاوی را فشرده می کند بالاخص در بخش فک که پر از رگ های لنفاوی می باشد .ماساژ صورت را لاغر کرده به ان فرم می دهد و وقتی تاثیر گذار است که از سلامت بدن به طور مطلوب نگهداری کنید.

– جهت لاغر کردن صورت جراحی را انتخاب نکنید.

از بین بردن چربی های صورت بالاخص در سن بالا، شیوه خوبی نیست. جراحان پلاستیک اظهار دارند که از بین بردن چربی های صورت، فرم صورت را خراب می کند و سبب می شود صورت به سرعت پیر شود. البته این مورد شایان ذکر است که آن ها تجارب بسیار خوبی در از میان برداشتن چربی های ژنتیکی، چربی های زیر چشم و زیر چانه داشته اند. همچینین توصیه کرده اند در صورتی که قصد دارید جراحی انجام دهید ، جراحی با هزینه اندک را انتخاب نکنید و یک جراح زبده و با تجربه را برگزینید.
امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.در زیر ما مطالبی را برای شما قرار داده ایم که برای تکمیل اطلاعات شما در خصوص سوزاندن چربی مفید است.

افزایش چربی سوزی در بدن سازی و ورزش با ۱۲ روش [6]
چربی سوزی با این ۴ خوراکی [7]