- زیباتن - http://zibatan.ir -

روش های مدرن برای حذف موهای زائد

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که علم پزشکی نوین چه راه کاری برای حذف موهای زائد دارد؟ در این متن سعی داریم اندکی درباره روش های نوین خلاصی از موهای زائد توضیح دهیم.

لیزر موهای زائد:

رفع موهای زائد بوسیله لیزر، در واقع نوعی جراحی زیبایی محسوب میشود که جزو پرطرفدارترین انواع جراحی های زیبایست. روش کار به این صورت است که اشعه لیزر با قدرت بالا به پیاز مو آن ها را از بین می برد. پیگمنت های موجود در مو اشعه را جذب می کند و موها را درون پیاز مو از بین میبرد. تنوع لیزرها و منابع نوری آن ها می تواند برای از بین بردن موهای زائد مورد استفاده قرار گیرد.

1 [1]

درمان لیزر موهای زائد [2] یک روش غیر تهاجمی است که باعث کاهش دائمی و طولانی مدت موهای می شود و همچنین این روش میتواند برای تمامی رنگ پوست ها بکار بیاید.

2 [3]

لیزر موهای زائد در ابتدا بر روی بیماران با پوست های روشن انجام می گرفت ولی با تکنولوژی های جدید این جراحی برای بیماران با پوست ها ی تیره هم انجام می شود و برای آن ها امنیت به وجود آورده است، کلینیک زیبایی وارسته [4] این اطمینان خاطر را به شما می دهد که امنیت شما صددرصد تامین خواهد بود.

3 [5]

جراحی زیبایی رفع موهای زائد جزو جراحی های غیر تهاجمی محسوب میشود و از این بابت و درباره عوارض پس از عمل این فرآیند ، افراد میتوانند اعتماد داشته باشند.

استفاده از لیزر در رفع موهای زائد

لیزر می تواند موهای زائد را از بین ببرد و برای مواقعی که موهای زائد شما رشد بیش از حد دارد استفاده می شود و یا حتی اینکه بخواهید خود را متفاوت نشان دهید.اکثرا رفع موهای زائد در چند مرحله صورت میگیرد که در آن از نورهای سبکFDA [6]  استفاده میشود.

4 [7]

لیزر موهای زائد صورت و بدن برای افرادی مناسب است که پوست روشن و کلفت دارند و موهای زائد آنها تیره (قهوه ای و سیاه) می باشد. با این وجود با استفاده از خدمات زیبایی می توان به نتایج فوق العاده و مطلوب برای همه انواع پوست و موی زائد حتی موهای بلوند، قرمز، یا قهوه ای روشن نیز دست پیدا کرد و با هر رنگ مویی میتوانید از این خدمات زیبایی، بهره مند بشوید.