- زیباتن - http://zibatan.ir -

روش های معجزه آسا برای چاقی صورت

روش های چاقی صورت

اکثر افراد با تحولی اندک در رژیم غذایی خود لاغری صورت را تجربه می کنند .در کل لاغر شدن صورت از مشکلاتی است که بیشتر افراد آن را تجربه کرده اند. ما این مقاله را آماده کرده ایم تا شما عزیزان با روش های معجزه آسا برای چاقی صورت [1] آشنا شوید. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

راه های چاقی صورت عبارتند از :

-مصرف آب

یکی از شیوه های معجزه آسا برای چاقی صورت مصرف آب در طی روز می باشد. آب تاثیر بسزایی بر پوست و چاقی صورت دارد، به خصوص در زمان هایی که تمرینات ورزشی و بدنسازی را انجام می دهید. افرادی که به شکل مرتب ورزش می‌کنند لاغری صورت را تجربه می کرده اند و بعد از گذشت زمان حس می‌کنند که زیبایی اولیه را ندارند.مصرف میزان لازم آب به این اشخاص مدد می رساند تا مقدار آب مورد نیاز بین بافتی سلول‌های صورتشان تامین شود و به این شکل مصرف آب سبب چاق‌تر شدن صورت و حجیم شدن عضلات می شود.

-استفاده میوه‌ها و سبزیجات

میوه‌ها و سبزیجات حاوی مقدار زیادی فیبر هستند و سبب آبرسانی مطلوب به سلول‌های پوستی صورت می‌شوند همین طور با مصرف میوه‌ها احساس سیری به انسان دست می دهد و دیگر تنقلات و مواد غذایی نا سالم را استفاده نمی کند.

روش های معجزه آسا برای چاقی صورت [2]

روش های معجزه آسا برای چاقی صورت

-مصرف آجیل‌

استفاده مغز‌های روغنی یکی از مطلوب ترین روش های معجزه آسا برای چاقی صورت است. قرار دادن حب ۴ مغز در رژیم غذایی یکی از شیوه های طبیعی جهت حجیم تر کردن صورت است. برای آماده سازی این خوراکی مغز پسته، بادام، فندق و خرما احتیاج دارید.

-استفاده شیر

شیر سرشار از پروتئین، کلسیم، ویتامین‌ها و مواد معدنی می باشد و استفاده روزانه آن به آب رسانی پوست کمک کرده و سبب چاق شدن صورت می شود.

-برنامه غذایی با کربوهیدرات زیاد

برنامه غذایی با کربوهیدرات زیاد که بیشتر با نام برنامه غذایی لوکس مشهور است، سبب افزودن چربی به پوست صورت می شود و در طی یک هفته باعث حجیم شدن صورت می شود. کربوهیدرات هایی که باید به رژیم غذاییتان اضافه شوند عبارتند از :نان، برنج، ماکارونی و پاستا .

معجزه چاقی صورت با ماساژ و انواع ماسک

-ماساژ صورت با روغن بادام، زیتون و نارگیل

یکی دیگر از روش های معجزه آسا برای چاقی صورت این است که هر شب پیش از خواب صورت خود را با روغن بادام، روغن زیتون و روغن نارگیل ماساژ دهید.

-ماساژ با روغن جوانه گندم

از دیگر طرق چاق شدن صورت و گونه‌ها این است که روزانه پوست خود را با روغن جوانه گندم ماساژ دهید با این کار در یک هفته صورت شما پرتر می شود.

-ماساژ با شیر

از راه های سریع برای حجیم تر شدن صورت این است که روزانه صورت خود را با شیر سرد برای۲۰ دقیقه ماساژ دهید، اجازه دهید شیر ۵ دقیقه بر روی صورتتان باقی بماند و سپس آن را با آب گرم بشویید.

-ماسک خیار و گلابی

خیار مزیت های زیادی برای نرمی پوست و آبرسانی به سلول‌های سطحی پوست دارد و مصرف موضعی و خوراکی این میوه سبب آبرسانی به سلول‌های پوستی می شود. برای تاثیر گذاری زیادتر این میوه می توانید از ماسک آن بهره مند شوید و این گونه در طی ۲ هفته با آبرسانی به سلول‌های پوست و زیاد شدن آب بین بافتی به پرتر دیده شدن و حجیم شدن صورت خود کمک کنید.برای استفاده ماسک خیار این میوه را رنده کنید و سپس به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست خود قرار دهید.

-ماسک گلاب و گلیسیرین

یکی دیگر از طرق چاق شدن صورت با ۱۳ روش طبیعی [3] استفاده از ماسک گلاب است . مخلوط گلاب و گلیسیرین یکی از شیوه های ارگانیک و عالی جهت چاق شدن صورت و گونه‌ها به شمار می رود ، این مخلوط معجزه آسا مانند مرطوب کننده‌ی برای پوست کار می کند و با آبرسانی به صورت سبب چاق شدن آن می‌شود.
برای استفاده از این ماسک گلاب و گلیسیرین را با هم ترکیب کرده و پیش از خواب آن را بر روی صورت بزنید، اجازه دهید یک شب روی صورت بماند و روز بعد با آب گرم آن را بشویید.می توانید این کار را هرشب انجام دهید تا نتیجه بهتری بگیرید.

-ماسک عسل

از دیگر مواد ارگانیک و یکی از مطلوب ترین شیوه های خانگی کاربردی برای چاق شدن صورت عسل می باشد. عسل در بردارنده میزان زیادی آنتی اکسیدان است و به عنوان یک مرطوب کننده برای پوست کار می کند که با آبرسانی به صورت سبب چاق شدن صورت و گونه‌ها می‌شود.برای استفاده از این ماسک ۱ قاشق چای خوری عسل را با پاپایا مخلوط کنید و بر صورت و گونه‌ها بزنید، اجازه دهید ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بر روی صورت باشد و پس از آن با آب گرم بشویید. برای دست یابی به نتیجه سریع تر می توانید کار را هر روز صبح انجام دهید.

-ماسک گل رس یا خاک رس

یکی از مطلوب ترین ماسک ها برای چاقی صورت گل رس یا خاک رس است گل رس در صورتی که با گلاب مخلوط شود به آبرسانی پوست مدد می رساند و سبب بهتر شدن خاصیت کشسانی پوست می شود و به این شکل برای چاقی موثر است. برای استفاده از این ماسک یک قاشق غذاخوری گل رس را با یک قاشق مربا خوری گلاب مخلوط کرده و به شکل خمیر درآورید، این خمیر را بر روی صورت و گونه‌ها قرار داده و اجازه دهید ۱۵ دقیقه بماند سپس آن را با آب سرد بشویید.

روش های معجزه آسا برای چاقی صورت [4]

روش های معجزه آسا برای چاقی صورت

-آب سیب زمین

بررسی نشان داده است که مصرف روزانه دو لیوان آب سیب زمینی به خاطر وجود میزان زیادی ویتامین C به آبرسانی پوست کمک کرده و با رطوبت رسانی به پوست صورت به چاق شدن صورت و گونه‌ها مدد می رساند.به غیر از این ماسک آب سیب زمینی هم این امکان را دارد که سبب چاق شدن صورت شود.برای مصرف ماسک سیب زمینی آب یک سیب زمینی را گرفته و با یک قاشق غذاخوری ماست مخلوط کنید و آن را بر روی صورت قرار دهید و پس از ۱۵ دقیقه با آب گرم آن را بشویید.

-آلوئه ورا

وجود میزان زیادی آنتی اکسیدان‌ در ژل آلوئه ورا سبب زیاد شدن مقدار کلاژن، خاصیت کشسانی و الاستیک پوست شده و باعث چاق شدن صورت و گونه‌ها می شود. برای مصرف ماسک آلوئه ورا صورت خود را تمیزکرده و خشک نمایید سپس صورت خود را با ژل آلوئه ورا به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه ماساژ دهید، و اجازه دهید خشک شود و بعد با آب گرم بشویید.

-استفاده پودر جوانه گندم

جوانه گندم در بردارنده مقدار زیادی آنتی اکسیدان‌ و ویتامین‌ای است که با آب رسانی به پوست و افزایش خاصیت کشسانی آن ، به غیر از جوان سازی به چاق شدن صورت و گونه‌ها هم کمک می‌کند.

انواع ماسک ها با پودر جوانه گندم:

۱-ماسک پودر جوانه گندم و موز

یک قاشق پودر جوانه گندم را با دو قاشق روغن زیتون و نصف موز له شده مخلوط کرده و بر روی پوست خود قرار دهید ، اجازه دهید ۳۰ دقیقه بر پوست بماند و سپس با آب گرم بشویید.

۲-ماسک ماست و جوانه گندم

یک قاشق پودر جوانه گندم را با دو قاشق غذا خوری ماست و نیمی از آووکادو له شده مخلوط کرده و بر روی صورت و گونه‌ها قرار دهید، اجازه دهید ۲۰ دقیقه روی صورت بماند و سپس صورت را با آب ولرم خوب بشویید.

-تخم شنبلیله

تخم شنبیله حاوی ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌های زیادی است به همین خاطر یکی از کاربردی ترین روش های معجزه آسا برای چاقی صورت به شمار می رود.برای استفاده از تخم شنبلیله ۱ قاشق چای خوری پودر آن را با آب مخلوط کرده تا خمیری به دست آید، این خمیر را بر صورت و گونه‌ها قرار داده و ماساژ دهید پس از آن که ۱۰-۱۵ دقیقه روی صورت ماند آن را با آب گرم بشویید.

-روغن زیتون

روغن زیتون حاوی اسید‌های چرب سالمی است که سبب آبرسانی به پوست می شود و با این کار چاق شدن صورت را در پی دارد .

-شی باتر

شی باتر حاوی اسید‌های چربی است که به بهتر شدن الاستیسیته و خاصیت کشسانی پوست مدد می رساند و به غیر از این ویتامین E که در آن وجود دارد برای چاق شدن صورت و گونه مفید است. برای استفاده از شی باتر مقداری از آن را بر روی صورت و گونه‌های خود قرار دهید و برای۱۰ دقیقه ماساژ دهید، اجازه دهید ۱۵ دقیقه روی پوست بماند و سپس آن را با آب گرم خوب بشویید.
یا می توانید یک فنجان شی باتر را با ۳/۴ فنجان شکر مخلوط کرده و آن را درون یخچال قرار دهید تا منجمد شود. سپس کمی از این روغن را بردارید و برای ۵ دقیقه بر صورت و گونه به شکل دروانی ماساژ دهید، اجازه دهید ۱۰ دقیقه روی صورت بماند و سپس آن را با آب گرم خوب بشویید.این شیوه را هر روز تکرار کنید تا سریع تر به برآیند دلخواه برسید.

-سیب درختی

سیب درختی سرشار از مواد مغذی است و پالپ موجود در سیب سبب چاق شدن صورت و گونه‌ها می شود.برای استفاده سیب درختی آن را رنده کنید تا پالپ‌های آن به دست آیند، هر روز صبح این پالپ‌ها را بر صورت و گونه‌ها قرار دهید و ماساژ دهید، اجازه دهید ۲۰ دقیقه بر روی صورت بماند و سپس با آب گرم بشویید، بعد از یک هفته تحولاتی را در صورت خود مشاهده می کنید.
هدف از ارائه این مقاله کمک به شما عزیزان برای حجیم تر کردن صورت بوده است امیدواریم که برای شما مفید واقع شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص حجیم شدن صورت از مقالات زیر استفاده کنید :

راه هایی برای چاق شدن صورت [5]

ترفندهای چاق شدن صورت [6]

عسل برای چاقی صورت [7]