- زیباتن - http://zibatan.ir -

رژیم خروج از استاپ وزن یک روزه و کاملا رایگان همراه با تجربه ها

استاپ وزنی حالتی است که در آن فرد پس از یک مدت کاهش وزن مداوم ، دیگر موفق به کاهش وزن نمی شود. و یا اینکه از همان ابتدا هر تلاشی برای کاهش وزن انجام میدهد، مثمر ثمر واقع نمی شود . پس به دنبال رژیم خروج از استاپ وزنی میگردد که سریعا او را از این حالت نجات دهد.

در این مقاله ابتدا دلایل استاپ وزنی را بیان میکنیم. سپس یک رژیم خروج از استاپ وزن را به شما پیشنهاد می دهیم .

 

رژیم خروج از استاپ وزن [1]

رژیم خروج از استاپ وزن

 

دلایل استاپ وزن:

خواب نا کافی

هر انسان در شبانه روز نیازمند ۸ ساعت خواب می باشد. و در صورتی که کمتر از این میزان بخوابید و یا دچار اختلال یا اصطلاحا بدخوابی باشید و خواب با کیفیتی نداشته باشید ، به مشکلات بسیاری از جمله عدم کنترل اشتها و استاپ وزنی دچار می شوید

 

مصرف زیاد کربوهیدرات

مصرف کربوهیدرات ها به راحتی باعث افزایش وزن می شود. به همین دلیل به سادگی می توانند تعادل بدن شما در چربی سوزی را به هم زده و باعث شوند مثل یک وزنه سنگین در سمت مخالف تلاش شما برای کاهش وزن قرار گیرند.

 

عدم مصرف آب کافی

مصرف آب یکی از مهمترین روش های افزایش متابولیسم و کاهش وزن است. در یک پژوهش ۱۲ هفته ای به اثبات رسید افرادی که نیم ساعت قبل از غذا ۲ لیوان آب می نوشند، احتمال لاغر شدنشان نزدیک ۵۰ درصد بیش از سایرین است.

 

آگاهانه غذا نمی خورید

آگاهانه غذا خوردن یعنی به آنچه میخورید توجه کنید! طعم ها را حس کنید ، روی چیزی که میخورید تمرکز کنید و از خوردن آن لذت ببرید . در حین غذا خوردن به موضوع خاصی فکر نکنید، تلویزیون تماشا نکنید، صحبت نکنید و…

 

دچار بیماری خاصی هستید

برخی بیماری ها مانع از کاهش وزن می شود و یا روال آن را سخت میکند. بیماری هایی مثل کم کاری تیروئید، سندروم تخمدان پلی کیستینگ و…

 

برای مدت طولانی گرسنگی کشیده اید

معمولا افرادی که رژیم های طولانی مدت میگیرند، در فواصل خاصی از رژیم خود دچار استاپ وزنی می شوند. برای پیشگیری از این مشکل بهتر است پس از هر یک ماه رژیم، به مدت یک هفته به بدنتان استراحت بدهید. البته این به معنای پرخوری نیست. بلکه مثلا میتوانید در این یک هفته یک رژیم با کالری متعادل در پیش بگیرد.

رژیم خروج از استاپ وزن [2]

رژیم خروج از استاپ وزن

دستور رژیم رایگان زیباتن برای خروج از استاپ وزنی

حالا برایتان یک رژیم شگفت انگیز و راحت پیشنهاد میکنیم که به کمک آن میتوانید تنها در یک روز از استاپ وزنی خارج شوید. (یا نهایت دو روز).

 

مواد غذایی لازم:

خرما: ۵ عدد

شیر: ۲ لیوان

عسل: یک قاشق غذا خوری

هرنوع میوه بجز خربزه، انجیر، موز : ۵۰۰ گرم

تخم مرغ : ۴ عدد

 

روش رژیم خروج از استاپ وزن:

مواد فوق مواد غذایی یک روز شما هستند. یعنی شما در طی روز صرفا اجازه دارید این مواد غذایی و به میزان گفته شده را بخورید. نه بیشتر و نه کمتر. دقت کنیدحتی اگر سیر بودید، باید تمام مواد غذایی رژیم فوق را مصرف نمایید. بخصوص هر ۴ عدد تخم مرغ را.

 

نکته:

این مواد غذایی برای یک روز شما می باشند و باید در یک روز با رژیم خروج از استاپ وزن از استاپ خارج شوید. اما اگر اول روز بعد قبل از خوردن صبحانه و پس از اجابت مزاج باز هم وزن شما تغییر نکرده بود، برای یک روز دیگر هم آن را تکرار کنید.

 

در صورتیکه میخواهید اطلاعات بیشتری از این رژیم به دست آورید و با سایر کاربران دیگر زیباتن در این زمینه تبادل نظر کنید، لینک زیر را ببینید:

تبادل نظر در خصوص رژیم خارج شدن از مرحله استاپ وزنی [3]