زیباتر شدن

زیباتر شدن با روش های اعجاب انگیز و منحصر به فرد

زیباتر شدن با روش های اعجاب انگیز و منحصر به فرد

زیباتر شدن خانم ها بدون عمل جراحی و صرف هزینه های هنگفت نیز امکان پذیر است. کافی است برخی نکات ساده را رعایت کنید تا هم جوان تر و هم زیباتر به نظر برسید .

لبخند را فراموش نکنید !

لبخند زدن می تواند چهره ی شما را زیباتر و جوان تر و بشاش تر نشان دهید. قطعا هیچ کس با اخم زیباتر نیست اما لبخند می تواند چهره ی شما را دگرگون کند ! حتی می توانید جلوی آینه ایستاده و لبخد را تمرین کنید البته به یاد داشته باشید که برای تکمیل این زیبایی باید مسواک زدن و رسیدگی به دندان ها را نیز فراموش نکنید.

لایه برداری پوست

با لایه برداری پوست و زدودن لایه ی مرده پوست می توانید چهره ای زیباتر و جوان تر داشته باشید و درخشندگی و طراوت چهره خود را چند برابر کنید. البته نیازی نیست به کلینیک های زیبایی مراجعه کنید . با برخی مواد غذایی ارزان قیمت و حتی مواد غذایی دور ریختنی خانه خود نیز می توانید ماسک های لایه بردار را تهیه کنید.

لباس مناسب

لباس هایی بخرید که به خوبی روی تن شما بنشیند و شما را لاغرتر و دارای اندامی متناسب تر نشان دهد.

مهربان باشید !

تنها زیبایی بیرون نیست بلکه زیبایی درون شما نیز بسیار مهم است . پس اگر با دیگران با بداخلاقی رفتار کنید گران ترین وسایل آرایشی نیز نمی توانند از شما چهره ای زیبا بسازند !

آرایش موها

موهای خود را مرتب شانه بزنید البته نه بیش از حد. هر دو مدل صاف و فر را برای موهای خود امتحان کنید. موهایتان را مرتب کوپ کنید و ببینید چه مدل مو و رنگ مویی بیشتر به شما می آید ؟

ورزش کنید

ورزش کردن همیشه شما را سر فرم نگه می دارد و کمک می کند اندامی متناسب داشته باشید علاوه بر آن به طراوت و شادابی شما نیز می افزاید.

گردآوری : http://zibatan.ir

این مطلب اختصاصی زیباتن بوده و استفاده از آن در سایر منابع، صرفا با لینک هدایت شونده به این صفحه امکان پذیر می باشد برچسب ها: , , , , ,
  • نویسنده: تیم زیباتن
  • بازديد: 1,489
  • نظرات: 0