زیبایی بدون آرایش

زیبایی بدون آرایش چگونه و چطور امکان پذیر است؟

آرایش به شما کمک خواهد کرد تا نواقص پوست خود را از دید همگان بپوشانید. امروزه خصوصاً در کشور ما قشر زیادی از بانوان برای رفع نواقص و معایب پوست خود، ترجیح می‌دهند که از آرایش کردن استفاده نمایند اما نمی‌دانند که چه مضراتی می‌تواند این لوازم آرایشی برای پوست ایشان داشته باشد.

اما آیا تا به حال به این قضیه فکر کرده اید که چگونه به زیبایی بدون آرایش و هرگونه میکآپی دست یابیم؟ بحث امروز ما درواقع همین موضوع خواهد بود. با یکدیگر بررسی خواهیم کرد که چطور باید به زیبایی بدون آرایش رسید تا علاوه بر جلوگیری از هزینه‌های زیاد، پوست خود را نیز با لوازم شیمیایی آرایشی آمیخته ننماییم.
در ادامه برای بررسی تکنیک‌های داشتن یک زیبایی بدون آرایش کاملاً طبیعی با زیباتن همراه باشید.

 

۱ – میل کردن آب

اگر می‌خواهید که پوستی جوان و عاری از هرگونه چین و چروک را تجربه نمایید، مقدار زیادی آب در طول روز میل نمایید. آب پوست شما را هیدراته خواهد کرد و همچنین سلول‌های آن را در برابر مقابله با سموم ناخواسته تقویت خواهد نمود. در نتیجه شما پوستی نرم و لطیف را دارا خواهید بود.

 

۲ – مرطوب نگاه داشتن پوست

از یک مرطوب کننده پوست خوب که عاری از هرگونه مواد شیمیایی است استفاده نمایید. مرطوب کننده‌ها پوست را انعطاف پذیر نگاه داشته و از پیدایش علائم یپری زودرس مانند ایجاد خط بر روی صورت، گردن و دست جلوگیری به عمل می‌آورد.

 

۳ – استفاده از ژل‌های شستشوی صورت

شستن صورت با استفاده از ژل‌های مخصوص، می‌توانند بهترین انتخاب برای شستشوی لایه بیرونی پوست شما که در طول روز گرد و خاک زیادی را متحمل شده است، باشد. برای تاثیر بیشتر سعی کنید در روز ۲بار به این شکل شستشوی صورت را انجام دهید.

 

۴ – استفاده از تونر

تونر‌ها معمولاً پس از شستشو مورد استفاده قرار می‌گیرند و کمک خواهند کرد تا باقی مانده مواد مضر از روی لایه بیرونی پوست شما پاک شود. در واقع استفاده مداوم از تونر‌ها موجب بهبود رنگ پوست شما می‌شود و با تنگ تر کردن سلول‌های پوستی، از آن در برابر چین و چروک محافظت می‌کند.

 

۵ – استفاده از شامپو

سعی کنید حداقل در هفته ۳ بار مو‌های خود را با شامپو بشویید.این امر مو‌های شما را همیشه تمیز نگاه خواهد داشت و بر چهره شما نیز تاثیر مستقیمی می‌گذارد. چرا که مو‌های چرب می‌تواند زیبایی صورت را نیز خراب کند.

 

۶ – استفاده از کرم‌های ضد آفتاب

فراموش نکنید که کرم‌های ضدآفتاب یکی از ضروری ترین لباس‌های پوست جهت رفتن به بیرون از منزل هستند. سعی کنید خود را به استفاده مدام از آن عادت دهید. چرا که اشعه‌های خورشیدی، می‌توانند صدمات فراوانی را برای پوست شما به همراه داشته باشند.

 

۷ – حلقه‌های آبلیمو برای داشتن زیبایی بدون آرایش

از همین فردا صبح شروع به خوردن مقداری آبلیمو به همراه چای و یا قهوه خود را عادت دهید. ابتدا لیموی تازه را در یک استکان فشار دهید تا آب آن به داخل لیوان بریزد، سپس با کمی چای و یا قهوه آن را میل نمایید. این ماده غذایی معجزه آسا به از بین بردن مواد زائد و سموم بدن شما کمک خواهد کرد و پوستتان را از حساسیت‌های مختلف در امان نگاه خواهد داشت.

ترجمه توسط تیم ترجمه زیباتن

این مطلب اختصاصی زیباتن بوده و استفاده از آن در سایر منابع، صرفا با لینک هدایت شونده به این صفحه امکان پذیر می باشد برچسب ها: , , , , , , , , ,
  • نویسنده: تیم ترجمه زیباتن
  • بازديد: 2,199
  • نظرات: 0