- زیباتن - http://zibatan.ir -

زیبایی چشم ها با این راهکارها ممکن است !

زیبایی چشم ها با این راهکارها ممکن است !

زیبایی چشم ها تاثیر به سزایی در نمایش زیبایی چهره شما دارد چراکه چشم ها در کنار بینی و لب ها از اعضای اصلی برای نمایش زیبایی چهره هستند. با راهکارهای زیر می توانید سلامت و زیبایی چشم های خود را حفظ کنید تا همیشه چشمانی گیرا و نگاهی نافذ داشته باشید !

ماسک خیار

با استفاده از این ماسک ارزان قیمت می توانید خستگی چشمان خود را رفع کنید و پلک هایی با طراوت داشته باشید. این ماسک به راحتی در منزل قابل تهیه بوده و نیازی به صرف هزینه های گزاف ندارد. برای تهیه این ماسک مفید کافی است هربار که خیار میل کردید به جای آنکه پوست آن را دور بریزید, ۱۰ دقیقه بر پلک هایتان قرار دهید !

عینک آفتابی را فراموش نکنید

همانگونه که پوستتان را با استفاده از کرم ضد آفتاب محافظت می کنید باید چشم هایتان را نیز در مقابل اشعه مضر آفتاب محافظت کنید. تهیه یک عینک آفتابی استاندارد برای محافظت از چشم ها ضروری است. عینک آفتابی باید محافظت ۱۰۰ درصدی در مقابله با اشعه UV داشته باشد. این اشعه می تواند در هنگام انعکاس از برف, شن و ماسه, آسفالت و . . . صدمات و لطمات جبران ناپذیری را به چشمان شما وارد کند. پس هرگز بدون عینک آفتابی از منزل خارج نشوید.

زیبایی چشم ها [1]

رژیم غذایی سالم

رژیم غذایی شما تاثیر مستقیمی در حفظ زیبایی چشم ها دارد. سعی کنید رژیم غذایی خود را به گونه ای انتخاب کنید که سرشار از مواد معدنی, ویتامین A.E.C و روی و مس و سلنیوم باشد. ضمنا هرگز آب هویج را نیز فراموش نکنید !

چشم ها را خسته نکنید

استفاده مرتب از وسایلی نظیر لپ تاپ و موبایل و تلویزیون تهدیدی مستقیم برای سلامت و زیبایی چشمان شماست ! چنانچه به طور مرتب از این وسایل استفاده کنید و استراحت کافی به چشم های خود ندهید, پس از مدتی چشم ها شما طراوت و شادابی خود را از دست خواهند داد. پس سعی کنید پس از هربار استفاده ی این دستگاه ها, استراحت کافی به چشمان خود دهید.

گردآوری : http://zibatan.ir