سس مایونز

سس مایونز و کاربردهای آن برای زیبایی که نمی دانستید !

سس مایونز و کاربردهای آن برای زیبایی که نمی دانستید !

شاید باعث تعجبتان گردد که۸ سس مایونز استفاده های دیگری نیز به جز آشپزی می تواند داشته باشد. استفاده هایی همچون زیباشناختی ! در این مطلب نگاهی می اندازیم به کاربردهای سس مایونز در زیبایی.

زیبایی موها

مقداری مایونز را به روی سرتان ریخته و موها و کف سر را به خوبی با آن ماساژ دهید. پس از آن یک کلاه حمام بر سر قرار داده و مدتی صبر کنید. اکنون موها را با شامپو خوب بشویید. مشاهده خواهید کرد که موها نرم تر شده و درخشش خاصی پیدا خواهند کرد.

زیبایی پوست صورت

اگر تاکنون با صرف هزینه های گزاف برای کرم های آرایشی نتیجه دلخواه خود را نگرفته اید بهتر است اکنون سس مایونز را امتحان کنید ! مقداری مایونز را به صورت خود بمالید و در حدود بیست دقیقه صبر کنید. پس از آن صورتتان را با یک دستمال پاک کرده و با آب سرد بشویید. مشاهده خواهید کرد که پوست صورت شما احساس طراوت و تازگی را بازیافته است.

تقویت ناخن

یکی دیگر از کاربردهای جالب مایونز تقویت ناخن هاست. برای اینکار ناخن های خود را به مدت ۵ دقیقه در ظرف مایونز قرار دهید و پس از آن با آب گرم شستشو دهید تا ناخن ها تقویت گردند.

پوست مرده

با استفاده از مایونز می توانید پوست مرده و خشک را نرم کنید. برای اینکار سس مایونز را به مدت ده دقیقه روی پوست آرنج و پاها و قسمت های خشک شده قرار دهید و سپس با یک دستمال مرطوب پاک کنید. خواهید دید که پوست شما نرم تر می شود.

مایونز و آفتاب سوختگی

اگر در اثر آفتاب پوست شما آفتاب سوخته شده است نگران نباشید. با مایونز می توانید پوست آفتاب سوخته خود را درمان کنید. مقداری مایونز را در محل سوختگی قرار دهید . مشاهده می کنید که درد کاهش یافته و پوست مرطوب و نرم خواهد شد.

گردآوری : http://zibatan.ir

این مطلب اختصاصی زیباتن بوده و استفاده از آن در سایر منابع، صرفا با لینک هدایت شونده به این صفحه امکان پذیر می باشد برچسب ها: , , , , , ,
  • نویسنده: تیم زیباتن
  • بازديد: 2,182
  • نظرات: 0