- زیباتن - http://zibatan.ir -

سوزاندن چربی ها در کوتاه ترین زمان با ۵ راه ساده

بدون شک هر فردی دوست دارد که لباس‌هایش در هنگام پوشیدن، عالی جلوه کند اما واقعیت امر آن است که در بیشتر مواقع این گونه نیست، دلیل آن هم وجود چربی‌هایی است که به بدن شما جلوه نامناسبی را داده اند. چربی‌هایی که به دور شکم، باسن، ران و بازوان شما حلقه زده اند و از بین نمی‌روند.
اما نا امید نباشید. شما به جای راه‌های سخت و پرهزینه، کافیست‌ تا رعایت چند عادت سالم روزانه، خودتان اقدام به سوزاندن چربی های بدنتان نمایید.
این عادت‌های روزانه توسط کارشناسان مجرب بهداشت و تغذیه برای کسانی که قصد سوزاند چربی های اضافی بدن خود را دارند معرفی شده است.

 

۱ – در ساعات شگفت انگیز غذا بخورید

کارشناسان بین ساعت ۳ الی ۴ بعد ازظهر را ساعتی شگفت انگیز برای تغذیه اعلام کرده اند.این زمان ایده آل ترین زمان برای استفاده از یک رژیم غذایی سرشار از پروتئین می‌باشد. همواره تلاش کنید تا هرروز در ساعت شگفت انگیز، کمی پنیر و سیب میل نمایید.این خوراک سوخت و ساز بدن شما را افزایش داده و سطح قند خون شما را نیز متعادل میسازد

 

۲ – توپ مخصوص بدنسازی

سعی کنید در طول هفته سه الی چهار بار، با استفاده از توپ مخصوص بدنسازی به ورزش بپردازید. دقت کنید که این ورزش شما باید به همراه یک رژیم غذایی متناسب و مغذی نیز باشد.

برنامه ورزش با توپ :
ابتدا به پشت بر روی توپ بخوابید و دستهای خود را پشت خود قرار دهید.
سپس یک توپ کوچک نیز در دستان خود قرار داده و آن را به آرامی به بالا بیاورید و چند ثانیه همانگونه در پشت خود نگاه دارید.
هم اکنون توپ را به آرامی به سمت قفسه سینه خود بیاورید و بر روی شکم خود قرار دهید.
این تمرین را روزی ۱۰ الی ۱۲ بار انجام دهید. انجام این تمرین موجب سوختن چربی های دور شکم شما خواهد شد.

 

۳ – مصرف قند و شکر را کاهش دهید

برای حفظ سایز شکم خود، سعی کنید تا آنجایی که می‌توانید مصرف شکر خود را کاهش دهید. بسیاری از مردم نمی‌دانند که استفاده زیاد از شکر موجب افزایش وزن و همچنین انباشته شدن چربی به دور شکم می‌شود. سعی کنید آهسته آهسته مصرف شکر را کاهش داده و آن را از برنامه غذایی خود حذف نمایید.

 

۴ – جویدن درست

یکی از دلایل ساده ای که بسیار زیرکانه موجب انباشته شدن چربی در بدن شما می‌شود، جویدن نادرست مواد غذایی است. سعی کنید تا حدی که می‌توانید بیشتر بجوید چرا که این کار علاوه بر تاثیری که در کاهش اشتهای اضافی شما خواهد گذاشت، موجب هضم بهتر غذا نیز خواهد شد که در نهایت بدن شما مجبور به سوزاندن چربی های خود جهت تامین انرژی مورد نیاز خواهد کرد.

 

۵ – یک رژیم غذایی ساده

اگر قصد کاهش وزن و سوزاندن چربی در کمترین زمان ممکن را دارید، ما به شما یکی از سالم ترین رژیم‌های غذایی ارائه شده توسط متخصصین تغذیه دنیا را توصیه میکنیم.

برای صبحانه: یک تکه نان گندم + کره بادام زمینی طبیعی + یک فنجان پر از انواع توت‌های مورد  علاقه تان
برای ناهار: سالاد اسفناج به همراه روغن زیتون+ یک ورقه آووکادو + آب لیمو تازه
برای میان وعده: کمی پنیر + ۱ عدد سیب + یک کاسه ماست ( در ساعت شگفت انگیز میل شود)
برای شام: سیب زمینی سرخ شده + ماهی قزل آلا کبابی (سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳) به همراه مارچوبه یا سیر

 

ترجمه توسط تیم ترجمه زیباتن [1]