پیگمنتیشن

طراحی ابرو با پیگمنتیشن چیست و چگونه انجام می شود

طراحی ابرو با پیگمنتیشن چیست و چگونه انجام می شود

ابتدا در تفاوت روش پیگمنتیشن با تاتو باید گفت که در روش پیگمنتیشن بدون خونریزی با قلم مخصوص بر روی لایه اولیه پوست کار می شود. اما در تاتو معمولا پوست دچار مقداری جراحت و خونریزی می گردد. روش پیگمنیشن کاملا طبیعی و بهداشتی صورت می گیرد و نیز ماندگاری بالایی دارد.

در جلسه اول حدود ۵۰ درصد تناژ رنگ روی ابرو کاهش می یابد و پس از حدود ۱۰ تا ۱۵ روز رنگ کم کم ظاهر می شود.

پیگمنتیشن

عمل میکروپیگمنیشن چگونه انجام می شود ؟

در این روش باید اصول اولیه را به بهترین نحو انجام داد. این عمل باید به وسیله افراد ماهر و حاذق انجام شود. در این روش ابتدا ابروها به صورت تاتو طراحی می شوند و سپس طبق نظر فرد عمل انجام می گردد. نحوه عمل بدین گونه است که ابتدا ابروها بی حس می گردند و با قلم خاصی به نام هندپیس طراحی ابروها صورت می گیرد.

چه انتظاری باید از هاشور ابرو داشت ؟

سایه کم رنگ و مویی که به شکل رویش ابرو در صورت کار می شود را هاشور می گویند. این روش به صورت کاملا طبیعی انجام می گیرد و ماندگاری بالایی دارد. باید توجه کنید که در این روش حدودا در طول ۴ الی ۶ هفته اوب رنگ ها تا رسیدن به حالت ثابت و پایدار کمی محو می گردند بدین ترتیب جای نگرانی بابت پر رنگ شدن هاشور ابروها نیست. اگر شما هم قصد دارید که عمل پیگمنتیشن و هاشور ابرو را انجام دهید حتما به یاد داشته باشید که این عمل توسط افراد ماهر و در مکانی بهداشتی صورت گیرد. کاتریج ها باید استریل و یکبار مصرف باشید. هر کاتریج فقط قابلیت استفاده برای یک فرد را دارد و نباید بیش از یکبار از آن اسنفاده کرد. در صورتی که عمل هاشور ابروها با موفقیت انجام شود , تاثیر به سزایی در افزایش اعتماد به نفس و زیبایی شما خواهد داشت.

گردآوری: http://zibatan.ir

این مطلب اختصاصی زیباتن بوده و استفاده از آن در سایر منابع، صرفا با لینک هدایت شونده به این صفحه امکان پذیر می باشد برچسب ها: , , , , , , ,
  • نویسنده: تیم زیباتن
  • بازديد: 2,078
  • نظرات: 0