ماسک زیبایی

طرز تهیه ماسک زیبایی فوری در منزل

طرز تهیه ماسک زیبایی فوری در منزل

با ماسک زیبایی فوری در منزل می توانید در کمترین زمان ممکن ماسکی برای زیبایی پوست خود تهیه کنید. گاهی اوقات این ماسک های زیبایی طبیعی تاثیرات اعجاب آوری بر پوست شما می گذارند. تاثیراتی که بعضا کرم های گران قیمت زیبایی نیز نمی توانند بر پوست شما بگذارند. در این مطلب با نحوه تهیه دو ماسک زیبایی فوری آشنا می شویم. ماسکی برای رفع جوش های سر سیاه و ماسکی برای تغذیه پوست های خشک.

طرز تهیه ماسک برای جوش سر سیاه :

برای تهیه این ماسک به یک عدد سفیده تخم مرغ و یک قاشق چایخوری آب لیمو ترش تازه و یک قاشق مرباخوری پودر سدر نیاز داری. ابتدا سفیده تخم مرغ را بزنید تا یکدست شود سپس یک قاشق چایخوری آب لیموترش تازه را به آن اضافه کرده و خوب هم بزنید و در آخر پودر سدر را کم کم اضافه کرده و مرتبا هم بزنید تا یکدست شود. اکنون به مدت ۱۵ دقیقه آن را به بینی و صورت و گونه ها بمالید. چنانچه احساس سوزش کردید پس از ۵ دقیقه محلول را از صورتتان پاک کنید.

طرز تهیه ماسک برای پوست های خشک :

برای تهیه این ماسک به یک عدد زرده تخم مرغ یک قاشق مربا خوری عسل و یک قاشق مربا خوری روغن هسته انگور و نصف هویج پخته له شده نیازمندیم. ابتدا یک هویج متوسط را بپزید و نصف آن را کاملا له نمایید پس از آن زرده تخم مرغ را جدا و به آن روغن هسته انگور را اضافه کنید و به قدری هم بزنید تا محلول کاملا یکدست شود. در مرحله آخر عسل را به آن اضافه کنید. این ماسک برای پوست های خشک بسیار مفید است و باید برای مدت ۲۰ دقیقه به تمام صورت به جز چشم ها مالیده شود. پس از گذشت ۲۰ دقیقه با آب بشویید.

گردآوری : http://zibatan.ir

این مطلب اختصاصی زیباتن بوده و استفاده از آن در سایر منابع، صرفا با لینک هدایت شونده به این صفحه امکان پذیر می باشد برچسب ها: , , , , ,
  • نویسنده: تیم زیباتن
  • بازديد: 3,397
  • نظرات: 0