- زیباتن - http://zibatan.ir -

طرز تهیه کوکو سبزی رژیمی و خوشمزه

کوکوها از آن دسته غذاهای بسیار خوشمزه و سریع و سبک هستند که برای طبخشان به روغن زیادی نیاز است. اما ما در این آموزش طرز تهیه کوکو سبزی رژیمی را با استفاده از تکنیکی به شما آموزش خواهیم داد که برای پخت سایر کوکوها نیز میتوانید از این روش استفاده نمایید تا غذای شما در عین حفظ طعم و مزه ی خوبش، رژیمی تر شود.

مواد لازم برای تهیه کوکو سبزی رژیمی:

سبزی کوکو خورد شده به میزان لازم

تخم مرغ: متناسب با میزان سبزی اما معمولا دو عدد نیاز است

ادویه

روغن زیتون: ۲ قاشق غذا خوری

 

طرز تهیه کوکو سبزی رژیمی:

مواد را با یکدیگر ترکیب نموده و با همزن کاملا مخلوط می نماییم.

حالا در پلوپز ۲ قاشق روغن زیتون ریخته و دور تا دور آن را چرب می کنیم. پلوپز را به برق وصل نموده و بعد از اینکه روغن داغ شد مواد کوکو را داخل پلوپز میریزیم ، در آن را میبندیم و آن را روشن می کنیم . میتوانید بجای روغن زیتون از روغن کنجد یا روغن هسته انگور نیز استفاده نمایید . حتی اگر این روغن ها را در دسترس نداشتید میتوانید از همان روغن معمولی استفاده نمایید . در هر صورت میزان روغن استفاده شده بسیار کم می باشد که برای رژیم شما مشکلی ایجاد نمیکند

پس از اتمام پخت کوکو در پلوپز، یک کوکو سبزی رژیمی خیلی خوشمزه و زیبا خواهید داشت که به راحتی و بصورت قالبی از پلوپز روی ظرف دلخواهتان بر میگردد و میتوانید آن را به اشکال دلخواه برش بزنید.

برای داشتن تزئینی رژیمی! برای این کوکو سبزی رژیمی می توانید از پیاز و گوجه استفاده کنید. حتی میتوانید از برش های حلقوی هویج گل های کوچکی بریده و اطراف این کوکو سبزی رژیمی قرار دهید .

همچنین میتوانید برای تهیه کوکو سبزی رژیمی بجای پلوپز از ماهیتابه های دو طرفه استفاده نمایید.