عادت های نادرست زیبایی

عادت های نادرست زیبایی که باید آنها را ترک کنید !

عادت های نادرست زیبایی که باید آنها را ترک کنید !

شاید شما هم ناخودآگاه دچار یکی از عادت های نادرست زیبایی باشید , برخی از این عادات ناپسند تاثیر به سزایی در از بین بردن جلوه و زیبایی آرایش شما دارند پس بهتر است سعی کنید این عادات ناپسند زیبایی را برای همیشه ترک کنید !

فرو بردن بیش از حد برس در ریمل

یکی از عادت های نادرست زیبایی فرو کردن بیش از حد برس در مایع ریمل است. برخی از افراد عادت دارند هنگام استفاده از ریمل مرتب برس آن را در مایع فرو برند و به چشم ها بمالند غافل از آنکه این کار سبب می شود باکتری ها وارد مایع ریمل شوند و ریمل شما سریعتر خشک شود. برای حل این مشکل ابتدا به آرامی برس را در ریمل فرو کنید و برای جدا کردن مقدار اضافی ریمل , به صورت دورانی برس را به ظرف ریمل بمالید.

پیچاندن موهای خیس در حوله

از دیگر عادت های نادرست زیبایی می توان اشاره کرد که برخی افراد برای آبگیری موها آنها را در بالای سر و زیر حوله جمع می کنند غافل از اینکه این کار باعث می شود موهای آنها به مانند یک فنر نرم خاصیت ارتجاعی به خود بگیرد و مستعد شکنندگی و آسیب دیدگی گردد. به جای این کار بهتر است همانگونه که موها آویزان هستند با یک حوله آب آنها را بگیرید هرچند که اینکار نیز باید با ملایمت صورت گیرد تا به موها آسیبی نرسد.

شستشوی صورت در اول صبح با مواد قوی

پوست شما در طول شب مشغول بازسازی است و اگر دقت کرده باشید در اول صبح یک لایه چربی بر روی پوست شما تشکیل شده است. این لایه قرار است در طول روز محافظ پوست شما باشد و اگر آن را با اسکراپ و لایه بردارهای قوی پاک کنید پوست شما در معرض آسیب دیدگی بیشتر خواهد بود. بهتر است از مواد شوینده ملایم برای تمیزی پوست در اول صبح استفاده کنید.

نمالیدن کرم ضد آفتاب به گردن

یکی دیگر از عادت های نادرست زیبایی این است که بسیاری از خانوم های از مالیدن کرم ضد آفتاب به گردن خود غافلند در صورتی که گردن شما در معرض تابش آفتاب قرار می گیرد پس بهتر است هنگام استفاده از ضد آفتاب مقداری از کرم را به گردن خود اختصاص دهید.

گردآوری : http://zibatan.ir

این مطلب اختصاصی زیباتن بوده و استفاده از آن در سایر منابع، صرفا با لینک هدایت شونده به این صفحه امکان پذیر می باشد برچسب ها: , , , , ,
  • نویسنده: تیم زیباتن
  • بازديد: 702
  • نظرات: 0