عصرانه شیب پیاز فرانسوی

عصرانه شیب پیاز فرانسوی؛ سرشار از پروتئین و بسیار مقوی

بر اساس مطالعات انجام شده توسط محققین و کارشناسین تغذیه، خوردن یک میان وعده عصرانه بین ساعت ۳ الی ۴ بعد از ظهر میتواند به سلامت شما کمک شایانی نماید. هرچند در خوردن این عصرانه باید دقت نظر بالایی را رعایت کرده و از مواد غذایی استفاده نمایید که حاوی پروتئین‌های مقوی هستند. در این مقاله زیباتن قصد معرفی یک عصرانه میان وعده ای سرشار از انواع پروتئین‌ها را دارد که علاوه بر خواص مفید آن که باعث سلامت جسم و روح می‌شوند، از طعم بینظیری نیز برخوردار است.

نام این عصرانه شیب پیاز فرانسوی است.این شیپ پیاز فرانسوی نه تنها با طعم بینظیر خود بسیار اعتیاد آورد است، بلکه به عنوان یک غذای رژیمی کم چرب، می‌تواند حتی برای وعده‌ی شام نیز مفید باشد.

عصرانه شیب پیاز فرانسوی

مواد لازم برای تهیه عصرانه شیب پیاز فرانسوی

۱ – دو قاشق غذاخوری کره کم چرب

۲ – یک عدد پیاز بزرگ خرد شده

۳ – سه الی چهار قاشق چای خوری نمک (از آنجایی که نمک برای سلامت بدن بسیار مضر است، ترجیهاً از مقدار کمی نمک استفاده نمایید)

۴ – سه عدد سیر

۵ – یک قاشق چای خوری عسل

۶ – یک هشتم از کل یک فلفل قرمز رنده شده

۷ – یک فنجان ماست یونانی (جهت چشیدن طعم واقعی این عصرانه حتماً از ماست یونانی استفاده نمایید)

۸ – دو قاشق چای خوری پنیر خامه ای نرم

۹ – فلفل سیاه به مقدار لازم

۱۰ – انواع چاشنی‌های مقوی (مانند آویشن)

نحوه تهیه عصرانه شیب پیاز فرانسوی

ابتدا کره را به داخل تابه ریخته و پس از آب شده کامل آن، پیاز خرد شده را به داخل تابه بریزید و پس از تغییر رنگ پیازها به رنگ طلایی که بوی دلنشینی نیز دارد، به آن نمک، تکه های سیر، فلفل قرمز و عسل را اضافه نمایید. آن را خوب هم بزنید. در این فاصله ۱۰ الی ۱۲ دقیقه ای که این مخلوط کاملاً پخته می‌شود، زمان مناسبی است که ماست یونانی را داخل یک کاسه ریخته و سپس پنیر خامه ای را با آن مخلوط کنید. پس از پختن مخلوط پیاز، برای حفظ سلامتی بیشتر مطمئن شوید که هیچ روغنی در کف تابه نماده است، در صورت مشاهده روغن، آن را کاملاً از تابه خارج نمایید. حال موقع آن است که مخلوط پیاز را به ترکیب ماست و پنیر اضافه نموده و هم بزنیم. عصرانه شیب پیاز فرانسوی آماده میل کردن است.(توصیه می‌شود که این عصرانه در بین ساعات ۳ الی ۴ بعدازظهر میل شود)

عصرانه شیب پیاز فرانسوی

ترجمه توسط تیم ترجمه زیباتن

این مطلب اختصاصی زیباتن بوده و استفاده از آن در سایر منابع، صرفا با لینک هدایت شونده به این صفحه امکان پذیر می باشد برچسب ها: , , , , , , , , , , ,
  • نویسنده: تیم ترجمه زیباتن
  • بازديد: 1,707
  • نظرات: 0