لاغری با استفاده از نوشیدن شیر

لاغری با استفاده از نوشیدن شیر چگونه ممکن است ؟!

لاغری با استفاده از نوشیدن شیر چگونه ممکن است ؟!

شاید شما هم ندانید که لاغری با استفاده از نوشیدن شیر و کاهش وزن از این طریق یکی از روش های رژیمی است. بررسی محققان نشان می دهد که مصرف روزانه ۲ لیوان شیر در کاهش وزن بسیار موثر است.

شیر باعث می شود سوخت و ساز چربی بدن بالا رود, همچنین شیر به دلیل خاصیت سیر کنندگی ای که دارد باعث می شود کمتر هوس خوردن کنید. شیر باعث می شود که عضله سازی تقویت و چربی های بدن آب شوند. طبق نتایج منتشر شده کودکانی که در روز شیر مصرف نمی کنند و یا کم شیر مصرف می کنند از کودکانی که مصرف کافی شیر دارند , چاق ترند. بررسی دانشمندان استرالیایی نشان می دهد کسانی که در وعده صبحانه شیر مصرف می کنند کمتر تا ناهار دچار گرسنگی می شوند و کمتر به سراغ مصرف میان وعده های غیر ضروری و ناسالم می روند.

لاغری با استفاده از نوشیدن شیر

شیر سرشار از کلسیم است که هم برای رشد و سلامت استخوان ها مفید است و هم باعث چربی سوزی می شود. کلسیم موجود در شیر طی ۳ مرحله در سلول های چربی نفوذ کرده و مانع از ذخیره آنها می شود. چربی موجود در شیر اثر مفیدی بر کلسترول خون دارد. همچنین ورزشکاران باید پس از انجام فعالیت های سنگین ورزشی و تمرین روزانه باید شیر کم چرب بنوشند چراکه شیر در ترکیب با کربوهیدرات ها باعث بازسازی سریع بدن می گردد. هر لیوان شیر دارای ۱۲۰ کالری است. متاسفانه این نوشیدنی مفید کمتر مورد توجه و مصرف قرار می گیرد چراکه برخی از مزه آن گله می کنند. همچنین به دلیل اینکه شیر تا حدودی خاصیت سیر کنندگی دارد برخی از مصرف آن طفره می روند. شیر می تواند سطح قند خون را تثبیت کند و نیز از حس گرسنگی شدید جلوگیری خواهد کرد. بهتر است اگر به فکر کاهش وزن هستید شیر را نیز در برنامه روزانه خود بگنجانید.

گردآوری : http://zibatan.ir

این مطلب اختصاصی زیباتن بوده و استفاده از آن در سایر منابع، صرفا با لینک هدایت شونده به این صفحه امکان پذیر می باشد برچسب ها: , , , , , ,
  • نویسنده: تیم زیباتن
  • بازديد: 9,106
  • نظرات: 0