- زیباتن - http://zibatan.ir -

مراقبت از پوست در زمستان و فصل سرما

مراقبت از پوست در زمستان و فصل سرما

مراقبت از پوست در زمستان مساله مهمی برای حفظ سلامتی و زیبایی پوست در فصل سرماست که بسیاری از آن غافلند. پوست در زمستان و فصول سر نیاز به مراقبت های ویژه ای دارد تا رطوبت و سلامت خود را از دست ندهد . در اینجا با روش هایی برای حفظ سلامت و مراقبت از پوست در زمستان آشنا می شویم.

حفظ پوست از سرما

بهترین راه برای حفظ سلامت و مراقبت از پوست در زمستان پوشاندن پوست است. بدین ترتیب سعی کنید برای حفظ سلامت پوست دست از دستکش و برای حفظ پوست صورت از سرما از شال گردن استفاده کنید , ضمن آنکه برای محافظت از شدت نور در زمستان هرگز کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید.

همیشه پوست خود را مرطوب نگه دارید

در فصل سرما و زمستان مهمترین مشکلی که پوست با آن مواجه است , خشکی و از دست دادن رطوبت است . سعی کنید کمتر در معرض هوای سرد بمانید و اگر ناچارید سعی کنید همانطور که در بالا گفته شد , پوست خود را با پوشش مناسب از سرما حفظ کنید. همیشه قبل از بیرون رفتن از کرم مرطوب کننده استفاده کنید.

مراقبت از پوست در زمستان [1]

برنزه شدن در زمستان !

چنانچه قصد کرده اید پوست خود را برنزه کنید دست نگه دارید ! زمستان به دلیل شدت بیشتر آفتاب فرصت مناسبی برای برنزه کردن پوست به صورت طبیعی است و دیگر نیازی به صرف هزینه های هنگفت و سپردن خودتان به دستگاه های سولاریوم نیست. یک کردم برنزه کننده تهیه کنید و پیش از رفتن بیرون از آن استفاده کنید. امروزه کرم های متنوعی در بازار یافت می شوند که علاوه بر خاصیت برنزه کنندگی دارای ضد آفتاب نیز هستند.

پاک سازی و لایه برداری پوست پس از زمستان

فصل بهار فرصت خوبی برای تولد دوباره پوست شماست . با لایه برداری و پاک سازی پوست , سلول های مرده ای که در طول زمستان بر روی پوست شما تلنبار شده اند , زدوده خواهند شد و پوست شما شفافیت و طراوت خود را مجدد باز خواهد یافت . برای پاک سازی می توانید به مطب های زیبایی مراجعه و یا از کرم های لایه بردار استفاده کنید . بهتر است کرمی را انتخاب کنید که حاوی آلفا هیدروکسی اسید باشد.

گردآوری : http://zibatan.ir