- زیباتن - http://zibatan.ir -

نکاتی برای شادی و داشتن آرامش در زندگی

نکاتی برای شادی و داشتن آرامش در زندگی

در این مطلب با نکاتی برای شادی و آرامش در زندگی آشنا می شویم . نکاتی هرچند ساده اما کاربردی که می توانند زندگی شما را متحول و آرامش و شادی را به زندگی شما باز گردانند.

سفر بروید !

همه ما می دانیم که یک سفر هرچند کوتاه چه تاثیری در بهبود و شاد شدن روحیه خواهد داشت. با این حال طبق تحقیقات انجام شده سفرهایی که بیشتر از ۲ ماه طول می کشند بسیار بیشتر از سفرهای کوتاه مدت در بهبود روحیه تاثیر خواهند گذاشت. پس سعی کنید با یک برنامه ریزی سفری جذاب و طولانی را فراهم کنید تا بتوانید حس بهتری را برای خود ایجاد کنید.

روابط اجتماعی

روابط اجتماعی یکی از اصول زندگی هستند. معمولا افراد تنها و افرادی که روابط اجتماعی کمتری دارند نسبت به افراد فعال و اجتماعی بیشتر دچار افسردگی می شوند. با روابط اجتماعی فعال و دست و پا کردن چند دوست خوب می توانید زندگی شادتر و بهتری را تجربه کنید.

نکاتی برای شادی [1]

موسیقی

گوش دادن به موسیقی خصوصا موسیقی های شاد و هیجانی به درمان افسردگی و استرس بسیار کمک می کند. سعی کنید در روز چند دقیقه به موسیقی های مورد علاقه خود گوش کنید تا در طول روز روحیه بهتری داشته باشید.

ورزش کنید

به پارک بروید و در کنار مردم ورزش کنید. اگر علاقه ای به ورزش عمومی ندارید می توانید در منزل حرکات ورزشی هرچند یک نرمش ساده را اجرا کنید. با ورزش کردن سطح آندروفین خون شما بالاتر خواهد رفت و احساس خوشایند تری خواهید داشت. پس هرگز ورزش کردن را فراموش نکنید. خصوصا ورزش هایی چون یوگا و مدیتیشن.

سرگرمی

به فعالیت ها و سرگرمی های مورد علاقه خود بپردازید. به سینما , کنسرت , کوهنوردی و . . . بروید. هرچه بیشتر تفریح کنید روحیه شادتری خواهید داشت ! نیاز نیست حتما یک جیب پر از پول داشته باشید تا بتوانید تفریح کنید ! قدم زدن در یک پارک در کنار یک دوست و یک گپ دوستانه هم می تواند در عوض کردن روحیه شما موثر باشد.

گردآوری : http://zibatan.ir