- زیباتن - http://zibatan.ir -

ورزش صورت در ۳ بخش بسیار مجزا و متنوع که میتواند شما را به زیبایی نزدیک تر کند

چگونه عضلات صورت خود را تمرین دهیم!؟

ورزش صورت از آن دسته ورزش هایی است که در تقویت عضلات صورت،ترمیم برخی قسمت ها و نجات پوست از ضعیف شدن کمک میکند.

انجام ماساژ عضلات صورت یک راه طبیعی برای اینکه شما را جوان تر جلوه دهد مانند کم شدن چین چروک و سفت شدن اعصاب و عضلات صورت

برخی تمرین های خاصی برای کسانی که مشکلاتی را با صورت خود دارند وجود دارد که نتایج آن ساخته شدن عضلات سفتی برای صورت و ایجاد اعتماد به نفس میباشد.تقریبا ۵۰ عضله در صورت وجود دارد و ورزش دادن آنها میتواند سودهایی همچون کمک و درمان سوزش چشم،جلوگیری از گرفتگی گردن و رهایی از سردرد.انجام برخی کار ها بر روی عضلات صورت میتواند به شما در نشان دادن چهره زیبا و جذاب شما به جهان کمک کند.

 چگونه عضلات صورت خود را تمرین دهیم!؟ [1]

۱-انگشتان سبابه  خود را برروی پیشانی خود بکشید.

فقط از انگشتان خود استفاده کنید!انگشتان خود را روی پیشانی خود فشار دهید و انتقال انگشتان روی ابروهایتان میتواند آن هارا بیشتر از نقاط دیگر صورتتان تقویت کند خطوط صاف روی پیشانیتان میتواند به شما کمک کند!

 ۲-پیشانی خود را با استفاده از دستان فشار دهید و بالا و پایین حرکت دهید.

این تمرین ساده از هزاران نوع ورزش صورت میتواند با استفاده از کف دستان شما میتواند مقاومت را افزایش دهد در حالی که ابروهای شما در حال انعطاف میباشند.انجام این ورزش میتواند به ایجاد خط های صاف روی پیشانی شما کمک کند.

 ۳-ابروهای خود را به بالا ببرید.

در این نوع از ورزش صورت از انگشتان و ابروهای شما استفاده میگردد.شما در این ورزش صورت یشانی خود را ورزش میدهید.مقدار کمی فشردن میتواند مقدار کافی برای یک تمرین خوب باشد.

 ورزش صورت در 3 بخش بسیار مجزا و متنوع که میتواند شما را به زیبایی نزدیک تر کند [4]

۴-پلک های خود را بکشید.

پلک های شما بهترین عضله برای این تمرینات هستند و مقاومت و فشار زیادی نیاز ندارند.انگشتان شما میتوانند به شما به کشیدن پلک هایتان کمک کنند.نتایج این کار حذف چین و چروک ها و قوی شدن پلک ها میباشد.

 

بخش دوم

۱-ورزش صورت با استفاده از لبخند

یکی از ساده ترین راه ها برای مقاومت صورت لبخند زدن است.در این تمرین شما به آرامی دهان خود را به یک لبخند کامل در می آورید.سعی کنید این تمرین را به صورت های مختلف انجام دهید.این تمرین میتواند شما را در کنترل بهتر صورتتان و قابلیت های دیگر لبخندتان کمک کند.

۲-به لبخند خود فشار آورید.

شبیه تمرین قبل میباشد.ولی این تمرین از مراحل مختلف دیگری در لبخند شما برای ورزش صورت استفاده میکند.اینجا انگشتان شما فشار اضافی به صورت می اورد که این سبب ورزش عضلات اطراف صورتتان میشود.

۳-صورت و لپ های خود را به سمت بالا بکشید.

این تمرین با عضلات اطراف لب شما کار دارد و از تضعیف لب جلوگیری میکند و به قوی بودن لب شما نیز کمک میکند.انجام آن به صورت صحیح میتواند به شما در داشتن لبخند بهتر و قوی تر و نمایش بهتر دندان ها بالا کمک کند.

۴-لبتان را ورزش دهید.

این یکی از تمرین های ساده است که میتواند به جریان خون در لب هایتان کمک کند.این تمرین میتواند به سلامتی نقاط گوشتی صورت کمک کند.سر زنده تر و رنگ صورتان را طبیعی نشان میدهد.

۵-فک خود را بکشید.

این تمرین فک شما را ورزش میدهد.فک پایینی مهم ترین بخش لبخند،صحبت و جویدن میباشد.بهتر و مهم تر از هرچیز دیگری که دهان شما به آن نیاز دارد.چنین ورزشی میتواند از ایجاد غبغب و شیارهای پیری در ناحیه پایین صورت شما جلوگیری کند.

۶-صدای “O” و “E” را تلفظ کنید.

دهان خود را برای تلفظ بعضی صدا ها میتواند به لب هایتان کمک کند.به ویژه عضلات بین لب بالایی و بینی.این تمرین ساده فقط به حرکت عضلات هنگامی که صدا تلفظ میکنید نیاز دارد.

۷-انگشت خود را بمکید.

از تمرین های طبیعی میتوان به مکیدن انگشت برای سفت کردن لب ها اشاره کرد.با توقف اینکار در زمان مشابه شما قادر خواهید بود تا مقاومت اضافی را برای کار مقابل فراهم کنید.

ورزش صورت در 3 بخش بسیار مجزا و متنوع که میتواند شما را به زیبایی نزدیک تر کند [12]

۸-گونه های خود هنگام لبخند فشار دهید.

این تمرین  میتواند به کشش عضلات گونه هایتان کمک کند.مطمئن باشید که سرتان را عقب نگه داشته اید زمانی که این تمرین را انجام میدهید.

ورزش صورت در 3 بخش بسیار مجزا و متنوع که میتواند شما را به زیبایی نزدیک تر کند [13]

۹-گونه های خود را به سمت بالا بکشید.

این تمرین میتواند به شما کمک کند که خط های صاف هنگام خندیدن و خط های شادی زیر چشم هایتان را تقویت شود.دستان شما انجام دهنده این کار خواهند بود.عضلات را روی پوست و صورت بکشید.

۱۰-لب هایتان را بفشارید.

این تمرین میتواند به حالت لب هایتان کمک کند.یکبار دستانتان را روی صورت بگذارید و صورت خود را به اطراف دهن و دماغ فشار دهید.

بخش ۳ از صورت خود مراقبت کنید.

ورزش صورت در 3 بخش بسیار مجزا و متنوع که میتواند شما را به زیبایی نزدیک تر کند [15]

۱-بیشتر از توان خود لبخند بزنید.

در طول انجام تمرین های معین خود لبخند عادی میتواند به نگهداشتن عضلات قوی کمک کند.لطفا هنگاه انجام تمرین ها ساکت نباشید.بعلاوه لبخند زدن بعضی اوقات میتواند شما را آرام تر نشان دهد و میتواند از استرس های روزانه شما کم کند.

ورزش صورت در 3 بخش بسیار مجزا و متنوع که میتواند شما را به زیبایی نزدیک تر کند [16]

۲-صورت خود را تمیز نگه دارید.

صورت خود را به طور منظم شست و شو دهید تا آلودگی ها از بین برود و پوست شما را زیبا و تمیز نگه دارد.علاوه بر این از بعضی محصولات مراقبت از پوست در هنگام شست و شو استفاده کنید.مانند تمیز کننده،مرطوب کننده و رتینوئید.این سیستم باید ساده باشد.بسیاری از محصولات میتواند خاصیت محصولات دیگر را از بین ببرد.

ورزش صورت در 3 بخش بسیار مجزا و متنوع که میتواند شما را به زیبایی نزدیک تر کند [17]

۳-برای صورت مقاوم بسیار بخورید.

قسمتی از ورزش صورت که باعث سفت شدن و مقاوم شدن پوستتان و چهره جوان تر میشود.برای کمک کردن به تقویت پوست شما باید رژیم خود را به خوبی مدیریت کنید.از غذاهای سرشار از ویتامین A و C استفاده کنید.همچنین از امگا ۳ نیز استفاده نمایید.این رژیم میتواند به تمیزی پوست شما کمک کند.

 

ورزش صورت در 3 بخش بسیار مجزا و متنوع که میتواند شما را به زیبایی نزدیک تر کند [18]

۴-پوست خود را از نور خورشید محافظت کنید.

خورشید به راحتی میتواند به پوست شما آسیب بزند.اگر شما مراقب نباشید پوستتان سن شما را بیشتر نشان میدهد.از بیرون رفتن در ساعات ۱۰ صبح تا ۲ شب میتواند چلوگیری کنید.لباس هایی بپوشید که بدن شما را کاملا بپوشاند.