تمرینات یوگا مخصوص پشت کامپیوتر نشینی

پنج حرکت یوگا مخصوص پشت کامپیوتر نشین‌ها

کسانی که شبانه روز سر و کارشان با کامپیوتر و نشستن پشت آن است چقدر از سلامت عضلات بدن خود مطمئن هستند؟ به نظر آنها عضلاتشان در چه وضعیتی به سر می‌برد؟
اگر همین العان مشغول کار با کامپیوتر هستید فقط برای چند دقیقه با ما همراه باشید و به استراحت بپردازید. تمرینات یوگا مخصوص پشت کامپیوتر نشینی را انجام داده و برای چند دقیقه کاملاً ریلکس باشید. تمرینات یوگا مخصوص پشت کامپیوتر نشینی به شما کمک خواهد کرد تا تمامی احساس درد مرتبط با کار زیاد را از یاد ببرید. این تمرینات آنقدر ساده و آسان هستند که حتی در محیط کار نیز قادر به انجام آنها خواهید بود.
در حالت ایده آل انجام تمرینات یوگا مخصوص پشت کامپیوتر نشینی به طور مستمر و  روزانه به شما کمک خواهد کرد تا از کار خود لذت برده و با آرامش و بدون احساس خستگی در بدن خود به منزل بازگردید.

 

حرکت نخست از مجموعه تمرینات یوگا مخصوص پشت کامپیوتر نشینی

شما باید سر خود را به آرامی در ۴ جهت حرکت دهید. توجه داشته باشید که در حین انجام این حرکات باید کلمه ای مانند “اُم” را با خود زمزمه کنید.

بهتر است حرکت سرتان را ابتدا از چپ و راست شروع کرده سپس به جلو و عقب بگردانید.

تمرینات یوگا مخصوص پشت کامپیوتر نشینی

حرکت دوم

در این حرکت شما می‌بایست شانه های خود را به آرامی به سمت بالا هدایت کرده و همزمان کلمه ای مانند “اُم ، اُم ، اُم” را زمزمه کنید و پس از این سه، یک بار کلمه “اُم” را ایندفعه بکشید.

تمرینات یوگا مخصوص پشت کامپیوتر نشینی

حرکت سوم

انگشتان دست خود را بر روی شانه ها قرار داده و به آرامی بدن خود را به چپ و راست بگردانید. همزمان با این حرکات، کلمه های “اُم ، اُم ، اُم” را نیز تکرار نمایید.

تمرینات یوگا مخصوص پشت کامپیوتر نشینی

حرکت چهارم

انگشتان پای خود را بر روی زمین به آرامی فشار داده و در و در دل خود کلمه ی “اُم” را تکرار کنید.فرض بگیرید که به جای اُم دارید می‌گویید “زمین”

تمرینات یوگا مخصوص پشت کامپیوتر نشینی

 

حرکت پنجم

به هیچ چیزی فکر نکنید.سر خود را بر روی میز قرارداده سپس دست چپتان را مطابق عکس به آرامی بر روی گردن قرار دهید.

وجود شما چه امتیاز مثبتی برای جهان به همراه دارد؟ چه چیزی به شما کمک کرده است تا وجود مثبتی داشته باشید؟ به عنوان مثال من خوشبین و من راه خود در زندگی را با خوشبینی دنبال می‌کنم.

باید سعی کنید این فکر‌ها در ذهن شما جاری شوند.

تمرینات یوگا مخصوص پشت کامپیوتر نشینی

ترجمه توسط تیم ترجمه زیباتن

این مطلب اختصاصی زیباتن بوده و استفاده از آن در سایر منابع، صرفا با لینک هدایت شونده به این صفحه امکان پذیر می باشد برچسب ها: , , , , ,
  • نویسنده: تیم ترجمه زیباتن
  • بازديد: 578
  • نظرات: 0