بادی کانتورینگ

کاربرد پیکر تراشی مدرن و بادی کانتورینگ چیست ؟

کاربرد پیکر تراشی مدرن و بادی کانتورینگ چیست ؟

بادی کانتورینگ : در طی سالیان اخیر دستیابی به اندامی مناسب شایع ترین دلیل برای مراجعه به کلینیک های زیبایی بوده است. داشتن تناسب اندام نه فقط باعث زیبایی بیشتر بلکه باعث می گردد سلامت بدن نیز تضمین شود. مطالعات انجام شده نشان می دهد که ورزش و رژیم غذایی تاثیر کمی بر کنترل چربی ها دارند بنابراین برای از بین بردن چربی های اضافه از روشی تحت عنوان پیکر تراشی و یا بادی کانتورینگ استفاده می شود.

فناوری لیپولیز به وسیله اشعه لیزر در طی دهه گذشته تحول و تغییر بزرگی در درمان چاقی موضعی بوجود آورده است. هر جلسه لیزر لیپولیز می تواند باعث خروج ۱۰ تا ۱۲ لیتر چربی از بدن گردد. در این روش بر خلاف روش های گذشته همچون لیپوساکشن نه تنها موجب شل شدن و افتادگی پوست نمی شود بلکه به دلیل تحریک کلاژن سازی در بافت پوست نوعی لیفت غیر جراحی نیز همزمان انجام می گردد. در این روش نیازی به برش جراحی و بخیه نیست و ردی نیز بر جای نخواهد ماند. از این روش برای از بین بردن چربی در نواحی مختلف بدن چون غبغب, بالا تنه, شکم, پهلو, بازو, صورت, ساق پا می توان استفاده کرد. همچنین این روش در سنین مختلف نیز تست شده و کارایی آن به اثبات رسیده است. این فناوری توسط FDA آمریکا و سازمان های استاندارد اروپایی تایید شده است. در مواردی به علت نوسانات زیاد وزن, بارداری و . . . علاوه بر خارج کردن چربی کشیدن پوست نیز ضرورت می یابد.

بافت چربی به دلیل داشتن سلول های زنده به عنوان اکسیر رشد شناخته می شود. امروزه تزریق چربی و پلاسمای غنی از پلاکت کاربر وسیعی در حجم دهی و جوان سازی در نواحی مختلف صورت و اصلاح چین های عمیق چهره, پر کردن گودی زیر چشم و حتی رشد مجدد موها پیدا کرده است.

گردآوری : http://zibatan.ir

این مطلب اختصاصی زیباتن بوده و استفاده از آن در سایر منابع، صرفا با لینک هدایت شونده به این صفحه امکان پذیر می باشد برچسب ها: , , , , ,
  • نویسنده: تیم زیباتن
  • بازديد: 2,478
  • نظرات: 1



  • shmsi says:

    سلام.من ۲۸ سالمه قدم ۱۶۸ سانتیمتر و وزن الانم ۸۲کیلو هست.از ۱۰تیر زیرنظر پزشک رژیم غذایی شروع کردم و از وزن ۹۷٫۶۰۰ رسیدم به ۸۲ کیلو.وزن ایده آلم ۷۰کیلو هست ولی الان کاهش وزن ندارم.میتونین راهنماییم کنین که بدونم چطوری از استپ خارج بشم و بتونم به وزن برسم.ممنون