- زیباتن - http://zibatan.ir -

کاهش چین و چروک گردن و قفسه سینه با چند راهکار ساده!

یکی از دلایل چین و چروک پوست، رسیدن به میان سالی می‌باشد اما واقعاً این تمام ماجرا نخواهد بود. قسمت‌هایی از پوست بدن که بیشتر در معرض نور خورشید قرار می‌گیرند زودتر به چین و چروک و پیری دچار می‌‌شوند. بنابر این هرچقدر هم که از صورت خود در مقابل نور خورشید محافظت کنید این را باید بدانید که قسمت‌های دیگر پوست شما مانند پوست گردن نیز در معرض آفتاب خواهد بود که معمولاً یکی از نقاطی است که ما کمتر به آن توجه می‌نماییم.

در واقع سن و سال شما علاوه بر مو‌هایتان با پوست دست، گردن، صورت و قفسه سینه شما است که سنجیده می‌شود. پس چه بهتر که دارای پوستی شاداب و عاری از هرگونه چین و چروکی باشیم. هرچند بانوان تلاش می‌کنند تا با لوازم آرایشی مختلف، این معایب را از دید همگان پنهان نمایند اما باید خدمت ایشان عرض کرد که استفاده زیاد از لوازم آرایشی موجب خطرات جدی برای پوست می‌گردد بنابراین چه بهتر است که به صورت ریشه ای با این قضیه برخورد شود.

کرم‌های محافظتی مخصوص جلوگیری از چین و چروک گردن و قفسه سینه در بازار عرضه می‌شوند که با استفاده روزانه آنها، قادر خواهید بود تا پوست قسمت‌های نامبرده را از معرض اشعه های مضر و بی‌پایان آفتاب در امان بگذارید و به این صورت نخستین قدم را در جهت رفع چین و چروک گردن که یکی از ارکان مهم در سنجش سلامتی پوست انسان می‌باشد را بردارید.

علاوه بر آن شما برای رفع چین و چروک گردن خود نیاز خواهید داشت تا در طول روز از انواع کرم‌های پاک‌سازی، رنگ‌دانه ای، لایه بردار و مرطوب کننده استفاده نمایید. اما همانطور که می‌دانید تهیه انواع این کرم‌ها از نظر اقتصادی سنگین می‌باشند. به همین خاطر کرم‌های مخصوصی عرضه گردیده اند که تحت عنوان “کرم‌های ضد پیری” عرضه می‌گردند که به طور کلی گزینه‌ای ایده آل برای رفع چین و چروک گردن و صورت می‌باشند. فقط این نکته را باید در نظر داشته باشید که حتماً از کرمی استفاده نمایید که مناسب نوع پوست شما می‌باشد.

چین و چروک گردن [1]

ترجمه توسط تیم ترجمه زیباتن [2]