پرشدن صورت با آرایش

گرد شدن و پرشدن صورت با آرایش

معمولا چهره های گرد و پر از زیباترین و جذاب ترین انواع چهره ها می باشند. بنابراین توجه به پر شدن صورت با آرایش اهمیت بسیاری دارد. برای دستیابی به چنین آرایشی با ما همراه باشید:

نکات آرایشی برای گرد شدن و پرشدن صورت با آرایش:

۱- بطور کلی در نظر داشته باشید رنگ های روشن باعث پر شدن صورت با آرایش می شوند.

۲- رنگ رژ لب و سایه خود را از رنگ های روشن انتخاب نمایید.

۳- از کرم پودری با ۲ درجه روشن تر از رنگ پوست خود استفاده کنید.

۴- برای پر شدن صورت با آرایش حتما از رژ گونه استفاده کنید. بهترین حالت زدن رژ گونه به این شکل است که قدری لبخند بزنید. سپس از زیر گونه های خود تا قسمت گوش را به آرامی با رنگ های دارای تن روشن رژگونه بزنید.

۵- اگر آقایان نیز تمایل به پر نشان دادن صورت دارند، باید از گذاشتن ریش و سبیل های کوچک و جمع و جور اجتناب نموده و یا اصلا ریش و سبیل نگذارند و یا از مدل ریش هایی که دارای خط منحنی در قسمت گونه های هستند استفاده نمایند.

۶- در مورد خانم ها از مدل موهای کوتاه که به سمت داخل صورت فر داشته باشند یا حالت بگیرند استفاده نمایید. به این ترتیب به پرشدن صورت با آرایش موهایتان کمک نموده اید.

۷- حتما از مژه مصنوعی یا ریمل های بسیار حجیم کننده استفاده نمایید. این مورد در پرشدن صورت با آرایش تاثیر بسزایی دارد.

۸- مدل ابروهایتان را پهن انتخاب نمایید. همچنین گوشه انتهای ابروهایتان را به بالا بردارید. انتخاب رنگ روشن برای ابرو نیز از موارد مهم پر شدن صورت با آرایش می باشد

۹- بجای اینکه خط چشم هایتان را به بالا بکشید، انتهای آن را به دو طرف صورت ترسیم نمایید.

این مطلب اختصاصی زیباتن بوده و استفاده از آن در سایر منابع، صرفا با لینک هدایت شونده به این صفحه امکان پذیر می باشد برچسب ها: , , , , , , , , , , , , ,
  • نویسنده: زیباتن
  • بازديد: 6,934
  • نظرات: 0