سفت کردن پوست پس از کم کردن وزن

یک رژیم غذایی متعادل، ورزش روزانه، و مرطوب کننده به منقبض و سفت کردن پوست پس از کم کردن وزن شما کمک میکند.سن شما،  پوست شما چه مدت کشیده شده، و  مقدار کاهش وزنتان از عوامل اثر بخشی درمان های طبیعی است.

قدم اول

رژیم غذایی‌تان را فراموش کرده یا سرعت کاهش وزنتان را کاهش دهید تا پوست شما خود را با فضا وفق دهد. یک رژیم غذایی سالم را انتخاب و آن را ادامه دهید، ,ولی تلاش کنید وزنتان را ثابت نگه دارید تا پوستتان جمع و باز سازی شود.

با ثابت نگه داشتن وزن خود پوست شما جمع میشود تا با وزن جدید هماهنگ شود.کاهش وزن با سرعت زیاد عوارضی همچون شلی بیشتر پوست، علامات زخم، یا سایر آسیب‌های دائمی را به همراه دارد.

قدم دوم

نوشیدن آب به بهبود قابلیت ارتجاعی بدنتان کمک میکند. برایی اندام حیاتی بدن مانند پوست و عضله هیدراته ماندن یک عامل ضروری است. بهتر است برای افزایش آب بدن خود یک رف آب را به همراه خود داشته باشید. غذاهای آب دار مانند میوه و سبزیجات بخورید.زیراه علاوه بر اینکه به سیر شدن شما کمک میکند بدنتان را نیز هیدراته نگه میدارد.

قدم سوم

از یک مرطوب کننده ملایم و خوب در روز ۲ بار استفاده کنید. در تهیه مرطوب کننده دقت کنید که حاوی ویتامین E و کلاژن باشد،چون به قابلیت ارتجاعی پوست کمک میکند و باعث رشد سلول های جدید پوست میشود. پس برای از بین بردون چین و چروک ها و بهبود بخشیدن بافت پوست ,پوست خود را مرطوب نگه دارید.

قدم چهارم

به انجام حرکت های ورزشی قدرتی بپردازید. گروه های عضلانی اصلی بدنتان را با استفاده از روش های مختلف مانند دستگاه‌ها، باندهای کشی، وزن بدن، یا حتی هالتر یا دمبل تقویت کنید. سدریک بریانت، مدیر ارشد علمی شورای ورزش آمریکا اعتقاد دارد که ورزش های هوازی یکی از عوامل سوزاندن چربی است، اما تمرینات قدرتی، کمک میکند که پوست شما سفت تر باشد و یک لایه عضلانی در زیر پوست شما ایجاد شود.تمرین های قدرتی را در روز های غیر متوالی و ۲بار در هفته یا بیشتر انجام دهید.

قدم پنجم

برای سفت کردن پوست پس از کم کردن وزن باید صبور باشید. برای واکنش دادن پوست شما به کاهش وزن باید یک مدت طولانی صبر کنید زیرا بازسازی پوست به زمان زیادی احتیاج دارد. در طول این مدت، با خود و بدنتان مهربان باشید و این را به خاطر داشته باشید که ممکن است پوست شما به تنهایی نتواند انعطاف پذیری قبلی خود را بدست آورد.(سفت کردن پوست پس از کم کردن وزن)

تهیه و گردآوری:http://www.Zibatan.ir

این مطلب اختصاصی زیباتن بوده و استفاده از آن در سایر منابع، صرفا با لینک هدایت شونده به این صفحه امکان پذیر می باشد برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • نویسنده: تیم زیباتن
  • بازديد: 11,156
  • نظرات: 0