کوچک کردن شکم در یک ماه

کوچک کردن شکم در یک ماه با ۵فرمول معجزه گر

شکم از آن دسته اندام هایی است که تحمل بزرگی و چاقی آن برای همه سخت است. علاوه بر تاثیر منفی آن در زیبایی و تناسب اندام، بزرگ بودن شکم بر سلامتی تاثیر منفی دارد. در این مقاله از سایت زیباتن راهکارهای موثری برای کوچک کردن شکم در یک ماه را برایتان ذکر خواهیم کرد:

روش های کوچک کردن شکم در یک ماه :

  • نفخ شکم را از بین ببرید!

آیا میدانید بخش زیادی از بزرگ بودن شکم به دلیل نفخ می باشد؟ پس کافیست با درمان نفخ به کوچک کردن شکم خود در یک ماه کمک بزرگی بکنید! برای درمان نفخ کافیست سعی کنید روزانه مواد غذایی زیر را در آشپزی و تغذیه خود بگنجانید:

گشنیز، زردچوبه، دوغ کفیر، نعناع، زنجبیل، آب، سرکه سیب، سیر، خیار، گوجه فرنگی و…

همچنین سعی کنید در طی روز غذای خود را خوب بجوید، آدامس نخورید، برای خوردن نوشیدنی از نی استفاده نکنید، در بین غذا صحبت نکنید و…

 

  • هر وعده غذایی را به چند وعده کوچک تقسیم کنید.

برای برداشتن یک گام مهم دیگر در جهت کوچک کردن شکم در یک ماه، سعی کنید وعده های غذاییتان را بین روز تقسیم کنید. به عنوان مثال وعده ناهار را به سه بخش تقسیم کنید و با فاصله زمانی بخورید. ایده آل ترین حالت ممکن آن است که شروع به خوردن غذا کنید و به سیرشدن بدن و در واقع هشدارهای معده توجه کنید. به محض احساس سیری اولیه، دست از خوردن بکشید. پس از یک ساعت در صورتی که دوباره احساس گرسنگی کردید، بقیه غذای خود را بخورید.

 

  • شام سبک بخورید. آن هم قبل از ساعت ۸ شب.

برای وعده شام سعی کنید شام سبک و کم چرب و با حداقل کربوهیدرات انتخاب کنید. به عنوان مثال میتوانید یک کاسه سوپ سبوس جو دو سر بخورید. یا یک کاسه سالاد و یا حتی میوه. همچنین بسیار اهمیت دارد که حتما شام خود را قبل از ساعت ۸ شب بخورید. به طور کلی سعی کنید از ساعت ۸ شب به بعد دیگر چیزی نخورید. برای کوچک کردن شکم در یک ماه رعایت این نکته اهمیت زیادی دارد. چرا که نوع فعالیت هورمون ها و فعالیت های زیستی بدن پس از این ساعت بر میزان سوختن چربی ها اثر بسیاری دارد.

 

 

  • تا می توانید آب بخورید!

خوردن آب علاوه بر فواید عمومی و مهم برای سلامت شما، باعث افزایش متابولیسم و بهبود وضعیت گوارش می شود. این موارد بر کوچک کردن شکم تاثیر مثبتی دارد. حداقل میزان آبی که روزانه باید مصرف شود، ۸ لیوان است که برابر ۲ لیتر آب است. سعی کنید ۳ لیوان از این آب نوشیدن را به قبل از هر وعده غذایی اختصاص دهید. این عمل باعث می شود شما غذای کمتری بنوشید.

همچنین بهتر است آبی که می نوشید سرد باشد. چرا که آب سرد کالری بیشتری میسوزاند و کمک بیشتری به افزایش سوخت و ساز بدن می کند.

لازم به ذکر است نوشیدن ۲ لیوان آب ولرم به محض بیدار شدن از خواب تاثیر چشمگیری در سم زدایی بدن و افزایش سوخت و ساز دارد.

 

  • دمنوش زیره و زنجبیل بخورید

هر روز قبل از ناهار یک دمنوش از ترکیب زیره و زنجبیل تهیه کنید و با آرامش میل نمایید. این دمنوش علاوه بر سوزاندن چربی های شکم، باعث کاهش اشتهای شما نیز می شود. برای اینکار کافیست مقدار یک قاشق چایخوری زنجبیل را با دو قاشق غذاخوری زیره ترکیب کرده و با دو لیوان آب به مدت ۱۵ دقیقه دم نمایید. بهتر است این دمنوش به همین صورت تلخ مصرف شود. اما اگر تلخی آن باعث آزارتان می شود میتوانید آن را با یک عدد خرما میل نمایید.

 

کوچک کردن شکم

کوچک کردن شکم

 

 

نتیجه گیری:

همین راهکارهای در ظاهر ساده میتوانند کمک شایانی به کوچک کردن شکم بکنند. کافیست یک ماه اراده کرده و ۵ فرمول بالا را انجام دهید تا از تغییرات محسوس آن لذت ببرید.

 

اکیدا پیشنهاد میکنیم برای کمک به کوچک کردن شکم، مطالب زیر را بخوانید:

راهکارهایی جهت افزایش متابولیسم و تسریع در کاهش وزن

برطرف کردن چربی های شکم پس از بارداری

این مطلب اختصاصی زیباتن بوده و استفاده از آن در سایر منابع، صرفا با لینک هدایت .شونده به این صفحه امکان پذیر می باشد برچسب ها:
  • نویسنده: زیباتن
  • بازديد: 50
  • نظرات: 0
  • تاریخ: 12 نوامبر 2019