جلوگیری از افتادگی غبغب

ماسک زیبایی برای جلوگیری از افتادگی غبغب

ماسک زیبایی برای جلوگیری از افتادگی غبغب

در این مطلب جالب با ماسک زیبایی برای جلوگیری از افتادگی غبغب آشنا می شویم, مشکلی که خیلی از خانم ها و آقایان با آن دست و پنجه نرم می کنند. در اکثر خانم ها و نیز آقایان ممکن است شل شدگی پوست و افتادگی غبغب از سن ۳۵ تا ۴۰ سالگی مشاهده شود. البته این مورد بسته به میزان چاقی و لاغری و نیز نوع پوست متفاوت است. برخی برای این موضوع اهمیتی قائل نمی شوند اما برخی نیز که به مساله زیبایی و پوست خود اهمیت می دهند روش های متفاوتی نظیر عمل زیبایی را برای جلوگیری از افتادگی غبغب انجام می دهند. در اینجا با ماسکی آشنا خواهیم شد که می تواند به شما در جلوگیری از افتادگی غبغب کمک شایانی کند. این ماسک را هفته ای یکبار و پس از استحمام استفاده می کنند.

نحوه تهیه ماسک زیبایی برای جلوگیری از افتادگی غبغب

ابتدا یک عدد سفیده تخم مرغ را به همراه یک قاشق مربا خوری عسل به خوبی مخلوط کنید سپس چند قطره آبلیموی تازه نیز به آن اضافه کنید. اکنون مجدد مخلوط را به هم بزنید. همانگونه که گفته شد بهتر است این ماسک را هفته ای یکبار استفاده کنید. به این صورت که پس از استحمام از زیر گردن تا زیر چانه به صورت خلاف جهت و از پایین به بالا این مخلوط را به صورت ماساژ با دو دست بمالید تا کاملا جذب پوست گردد. هنگام مالیدن این ماسک به پوست باید سر را طوری صاف نگه دارید که هیچ چین و چروکی در ناحیه گردن و غبغب شما مشاهده نشود. پس از مالیدن این ماسک بین ۵ تا ۱۰ دقیقه صبر کنید تا ماسک خشک شود و در این مدت نیز حرکت و یا صحبت نکنید. پس از این مدت با آب ولرم و سپس با آب سرد و خنک بشویید و بعد از آن با حوله به حالت گذاشتن و برداشتن خشک کنید.

گردآوری : http://zibatan.ir

این مطلب اختصاصی زیباتن بوده و استفاده از آن در سایر منابع، صرفا با لینک هدایت شونده به این صفحه امکان پذیر می باشد برچسب ها: , , , , ,
  • نویسنده: تیم زیباتن
  • بازديد: 1,601
  • نظرات: 0