تناسب اندام و زیبایی

تبلیغات تبلیغات
رژیم لاغری سریع معروف به رژیم انگشتی

رژیم لاغری سریع ۵ روزه تصویری معروف به رژیم انگشتی

رژیم لاغری سریع همراه با تصاویر . این رژیم مثل معجزه است. سریع و ساده. و جزو دسته رژیم لاغری سریع محسوب می شود. در زیباتن با ما همراه باشید با این روش. البته این روش رژیم همزمان در انجمن زیباتن به بحث و گفتگو و چالش بین کاربران قرار داده شده است.

در این روش رژیم شما برای خوردن هر چیز یک وسیله سنجش راحت و در دسترس دارید. یعنی کف دستتان! با این رژیم لاغری سریع شما در مدت ۵ روز خواهید توانست وزن قابل توجهی کم کنید. همچنین این رژیم تاثیر شگرفی روی لاغری شکم و پهلوهایتان خواهد گذاشت.

شما در هر روش دیگری نیز به میزان خورد خوراکتان توجه می کنید و واحدهایی مثل کالری یا گرم و غیره دارید . اما در این روش لاغری سریع که به رژیم انگشتی معروف است شما از اندازه دستتان برای میزان مصرف مواد غذایی استفاده خواهید کرد.

این رژیم لاغری سریع توسط سیان پورتر طراحی شده است . او یک پزشک تغذیه و رژیم درمانی است .

این رژیم لاغری سریع ۵ روزه است و در این مدت شما باید مواد زیر را به میزان های گفته شده مصرف کنید:

میزان مصرف هر یک از مواد غذایی در رژیم لاغری سریع ۵ روزه تصویری معروف به رژیم انگشتی

 

گوشت قرمز : یک کف دست

مصرف هر نوع گوشت قرمز به اندازه یک کف دست کافیست. دکتر “سیان پورتر” می گوید: برای کسب پروتئین مورد نیاز بدن میزان تعیین شده ۱۰۰ گرم گوشت یعنی به اندازه کف دست است و به ضخامت یک کاغذ مقوایی دولایه است در یک روز کافیست و در ضمن مصرف بیشتر از ۵۰۰ گرم گوشت قرمز در هفته ممنوع است

گوشت ماهی: کل دست

مصرف ماهی به دلیل داشتن املاح معدنی و چربی امگا ۳ یکی از بخش های حذف ناپذیر برنامه غذایی تمام افراد است ولی در این میان افرادی که قصد کاهش وزن و لاغرشدن را دارند باید در یک وعده به اندازه ۱۵۰ گرم معادل اندازه کامل یک دست ماهی مصرف کنند. با توجه به نیاز بخش های مختلف بدن به خصوص مو به سلنیوم و املاح معدنی موجود در ماهی های سفید مصرف ماهی بایستی به طور مداوم در برنامه غذایی جای بگیرد.

اسفناج خام: ۲ دست کامل

این میزان اسفناج خام مقدار مورد نیاز بدن شما درهر روز است. اصلی ترین نکته در مصرف سبزیجات ، مصرف انها به صورت خام است و پختن این دسته از موادغذایی توصیه نمی شود. همانطور که متوجه شدید مصرف اسفناج دوبرابر مصرف گوشت قرمز است که البته متخصصین تغذیه مصرف دوبرابر میزان توصیه شده در این بخش را هم در رژیم های لاغری جایز می دانند. پس در این رژیم غذایی ۵ روزه هر روز ۸۰ گرم اسفناج می توانید مصرف کنید.

میوه های ریز: ۲ کف دست

مصرف میوه های ریز و کوچک مثل توت فرنگی و گیلاس و.. به اندازه دوکف دست معادل ۲۵۰ گرم برای تامین بخشی از ویتامین های در دوره رژیم لاغری کافیست. مصرف این دسته از میوه ها سه مرتبه در هر پنج روز توصیه می شود. در رابطه با میوه های درشت تر با توجه به اندازه کالری هر یک را خرد کرده و به این میزان مصرف کنید.

کلم بروکلی: یک مشت

متخصصان تغذیه اصولا کلم بروکلی را در اکثر برنامه های غذایی و رژیم های لاغری جای می دهند چرا که یکی از تسریع کننده های فرآیند چربی سوزی و کاهش وزن بدن است اما مصرف بیش از حد ان به هیچ وجه توصیه نمی شود و میزان ۸۰ گرم کلم بروکلی ۲ بار در این پنج روز کافیست.

ماکارونی و پاستا: یک مشت بسته

شاید به نظرتان این میزان کم باشد اما میزان ماکارونی و پاستا بعد از پخت دوبرابر میشود. این مقدار ماکارونی وزنی به اندازه ۷۵ گرم دارم اما کالری آن ۲۱۹ کالری است پس باید در خودرن آن در جریان لاغری و استفاده از یک رژیم لاغری درست ناپرهیزی نکنید.

آجیل و مغزها: یک مشت نیم باز

آجیل و دانه های روغنی بهترین اسنک ها هستند به دلیل غنی بودن از املاح معدنی مصرف ان برای بدن ضروری است اما به اندازه استاندارد و مورد نیاز بدن. سعی کنید این دسته از خوراکی ها را یک به یک بخورید و از مشت مشت خوردن بپرهیزید.

سیب زمینی: یک مشت بسته

مصرف سیب زمینی برای خانم ها با ۲۰۰ کالری و برای آقایان با ۲۵۰ کالری آزاد است ولی بیشتر از آن رژیم لاغری و نتیجه ی کاهش وزن را دچار اختلال می کند. این میزان سیب زمینی یکبار در برنامه غذایی و رژیم لاغری پنج روزه شما کافیست.

ماهی های چرب: یک دست

سالمون و ماهی های مشابه با میزان چربی بالا در یک وعده بایستی به اندازه یک دست کامل مصرف شوند. علی رقم چربی نسبتا بالایی که این دسته از ماهی ها دارند استفاده از این نوع پروتئین در برنامه غذایی و رژیم لاغری زیاد مشکل ساز نخواهد بود.

کره بادام زمینی و هر کره گیاهی دیگر: یک انگشت شصت

هر نوع چربی شامل روغن زیتون ، کره ، روغن نباتی و گیاهی و کره بادام زمینی نباید بیشتراز یک قاشق چایخوری مصرف شوند.. به گفته ی متخصصان تغذیه و رژیم درمانی مصرف این دسته از مواد غذایی باید به نوعی باشند که داخل معده شما گوشه ای کوچک را به خود اختصاص دهند. بنابراین در دوران کاهش وزن و رژیم لاغری روزانه به همین میزان چربی استفاده کنید نه بیشتر و نه کمتر.

شکلات: یک انگشت اشاره

میزان کالری موجود در این اندازه شکلات در حدود ۱۰۰ کالری است . با وجود این میزان انرژی و کالری در یک تکه کوچک از خوراکی شیرین خوشمزه دو واحد از ان را در رژیم لاغری ۵ روزه خود بگنجانید.

پنیر: دو انگشت

برای تامین نیاز بخشی از کسیم بدن میتوانید روزانه ۳۰ گرم پنیر میل کنید. رژیم لاغری ۵ روزه توصیه می کند که بیشتر از این میزان پنیر را در طول روز مصرف نکنید چرا که از کوچک شدن سایز کم و شکم جلوگیری می کند.

کیک: ۲ انگشت اشاره

کیک ها و نان های روغنی بخشی از اسنک های پرطرفدار هستند اما در خوردن آنها نباید زیاده روی کرد. مقدار توصیه شده از این دسته خوراکی ها در هر واحد به اندازه ۲ انگشت اشاره ۱۸۵ کالری بدن شما را تامین می کند.

در ذیل تصاویر مرتبط با این رژیم انگشتی سریع را برایتان قرار داده ایم تا برای رعایت آن دقیق تر بتوانید عمل کنید.

تصاویر مربوط به رژیم لاغری سریع ۵ روزه تصویری معروف به رژیم انگشتی

 

رژیم لاغری سریع 5 روزه معروف به رژیم انگشتی

رژیم لاغری سریع معروف به رژیم انگشتی

رژیم لاغری سریع معروف به رژیم انگشتی

رژیم لاغری سریع معروف به رژیم انگشتی

رژیم لاغری سریع معروف به رژیم انگشتی

رژیم لاغری سریع معروف به رژیم انگشتی

رژیم لاغری سریع معروف به رژیم انگشتی

http://up.zibatan.ir/Alluploads/1464536824559689_8.jpg

رژیم لاغری سریع معروف به رژیم انگشتی

رژیم لاغری سریع معروف به رژیم انگشتی

رژیم لاغری سریع معروف به رژیم انگشتی

رژیم لاغری سریع معروف به رژیم انگشتی

رژیم لاغری سریع معروف به رژیم انگشتی

 

این مطلب اختصاصی زیباتن بوده و استفاده از آن در سایر منابع، صرفا با لینک هدایت .شونده به این صفحه امکان پذیر می باشد برچسب ها: , , , , , , , , , ,
  • نویسنده: زیباتن
  • بازديد: 7,060
  • نظرات: 0
  • تاریخ: ۹ خرداد ۱۳۹۵