تناسب اندام و زیبایی

تبلیغات تبلیغات
کاهش وزن آسان

کاهش وزن آسان و بی دردسر با انجام ۵ عادت روزانه

در این برهه از سال که می‌خواهیم وارد فصل زمستان شویم، بسیاری از افراد هستند  که بهانه هایی نظیر سرما را در هدف قرار داده و تمامی تلاشی که برای کاهش وزن خود در طول سال داشته اند را به یکباره از دست می‌دهند.
این قضیه بسیار مهم است که همیشه بتوانیم از انگیزه خود برای کاهش وزن مراقبت کرده تا در هیچ ایستگاهی از طول سال ایست نکند. پس چه مواردی باید رعایت کنیم؟
اهداف شما از رفتن به یک مسافرت، رفتن و لذت بردن از آن است بدون آنکه از قبل بدانید قرار است به تجربیات خود بی افزاید. زندگی نیز همانند یک مسافرت است. افرادی که قصد کاهش وزن آسان را دارند، به جای تمرکز بر هدفان که کاهش وزن است، می‌بایست تلاش کنند که در طول این مسیر سالم زندگی کنند و خودشان را به عادت‌های سالم زیستن نزدیک نمایند.بنابر این پس از طی کردن این مسیر به طور سلامت، شما به یک وزن ایده آل و پایدار خواهید رسید.

در این مطلب قصد معرفی ۵ عادت طبیعی و ساده را در جهت کاهش وزن آسان و داشتن یک زندگی سلامت را خواهیم داشت پس با زیباتن همراه باشید.

 

۱ – هرروز صبح، صبحانه میل کنید

برای ثابت نگاه داشتن قند خون در طول روز، میل کردن صبحانه امری بسیار مهم می‌باشد. البته این صبحانه باید به کامل ترین شکل ممکن میل شود و تنها به خوردن یک فنجان چای اکتفا نشود.

 

۲ – کاهش وزن آسان با نوشیدن آب

ما در مطالب مختلفی به طور مکرر به این نکته اشاره نموده ایم که نوشیدن آب یک کلید بسیار مهم برای صندوقچه سلامتی شما است. این کار را می‌توانید از همان ابتدای صبح که از خواب بیدار می‌شوید، با نوشیدن یک لیوان بزرگ آب شروع کنید.

 

۳ – خودتان را به خوردن سبزیجات عادت دهید

اضافه کردن سبزیجاتی مانند کلم بروکلی و یا انواع دیگر سبزیجات، نه تنها خود به تنهایی یک ماده غذایی موثر در کاهش وزن است بلکه سیستم گوارشی شما را نیز کمک خواهد کرد.

 

۴ – غذا را به شکل صحیحی میل کنید

نوع خوردن غذا می‌تواند در سوخت و ساز بدن شما تاثیر گذار باشد. سعی کنید اگر تا به امروز غذایتان را به سرعت جویده و خورده اید، از این پس از سرعت خود بکاهید و تلاش کنید تا غذا را بیشتر بجوید.یکی دیگر از مواردی که باید رعایت کنید، پر نکردن بشقابتان است. سعی کنید مقدار کمی بر روی ظرف خود ریخته و میل کنید و در صورتی که هنوز سیر نشده بودید، کمی دیگر برای خودتان غذا بکشید. این کار موجب می‌شود تا به صورت ناخودآگاه فکر کنید که مقدار زیادی غذا خورده اید. بنابر این مغز شما دستور سیر شدن به بدتان را زودتر از گذشته صادر خواهد کرد.

 

۵ – هشت ساعت خواب شبانه داشته باشید

سعی کنید در طول روز با تحرکات فراوان خود را خسته کرده تا زودتر به خواب بروید.تایم خود را طوری تنظیم نمایید که بتوانید حداقل هفت و حداکثر هشت ساعت خواب شبانه را سپری کرده باشید. خواب کافی در شب باعث مدیریت استرس و ترمیم سلول‌های بیمار بدن خواهد شد که این امر نیز کمک قابل توجهی به کاهش وزن شما خواهد کرد.

ترجمه توسط تیم ترجمه زیباتن

این مطلب اختصاصی زیباتن بوده و استفاده از آن در سایر منابع، صرفا با لینک هدایت .شونده به این صفحه امکان پذیر می باشد برچسب ها: , , , , , ,
  • نویسنده: تیم ترجمه زیباتن
  • بازديد: 834
  • نظرات: 0
  • تاریخ: ۲۹ آذر ۱۳۹۴