بند انداختن صورت بهتر است و یا شیو کردن

بند انداختن صورت بهتر است و یا شیو کردن ؟!

بند انداختن صورت بهتر است و یا شیو کردن ؟!

بسیاری از خانم ها با این پرسش مواجه می شوند که بند انداختن صورت بهتر است و یا شیو کردن ؟ اکثر خانم ها جهت از بین بردن موهای زائد صورتشان ترجیه می دهند صورت خود را بند بیندازند حتی اگر این کار به متورم شدن پوست و یا جوش زدن بیانجامد. برخی خانم ها نیز برای آنکه صورتشان از جوش زدن در امان بماند یا ترجیح می دهند فقط پیشانی و پشت لب را بند بیاندازند و یا ترجیح می دهند به جای بند انداختن شیو کنند. اکنون این سوال مطرح می شود که کدام روش مناسب تر است ؟ آیا تیغ زدن باعث کلفت شدن موها می شود و رشد آنها را زیاد می کند ؟ و یا اینکه بهتر است در هر صورت موها از ریشه دربیایند و روش بند انداختن مناسب تر است ؟

بند انداختن صورت بهتر است و یا شیو کردن

در پاسخ به این سوال باید گفت که طبق آخرین تحقیقات توسط محققان پوست و زیبایی , چنانچه شما از روش بند انداختن استفاده کنید و یا شیو کردن را ترجیح دهید در هر حالت هیچ تفاوتی بین رشد مجدد موهای زائد در این دو روش وجود نخواهد داشت و موها پس از مدتی با همان ضخامت و با همان سرعت رشد خواهند کرد. این مساله که اگر مو توسط تیغ تراشیده شود کلفت تر و بیشتر رشد خواهد کرد کاملا رد شده است . تنها تفاوت اینجاست که در بند انداختن به دلیل آنکه موها از ریشه کنده می شوند مدت بیشتری طول می کشد تا موهای زائد مجدد رشد کنند چراکه در روش تیغ زدن و شیو کردن موها فقط از محل رویش روی سطح پوست تراشیده می شوند. بنابراین در افرادی که موهای زائد صورتشان به صورت کرک های کمرنگی است دو روش تیغ زدن و بند انداختن صورت برای آنها تفاوت چندانی نخواهد داشت .

گردآوری : http://zibatan.ir

این مطلب اختصاصی زیباتن بوده و استفاده از آن در سایر منابع، صرفا با لینک هدایت شونده به این صفحه امکان پذیر می باشد برچسب ها: , , , , , ,
  • نویسنده: تیم زیباتن
  • بازديد: 16,969
  • نظرات: 1