ریختن موها

ریختن موها به ۵ دلیل شایعی که نمی دانستید !

ریختن موها به ۵ دلیل شایعی که نمی دانستید !

ریختن موها و ریزش آنها یکی از مشکلات شایعی است که بسیاری از افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند . با این حال برخی افراد ممکن است عاداتی خاص داشته باشند و یا دارویی خاص مصرف کنند که باعث ریزش موهای آنها شود اما خودشان از این مساله اطلاعی نداشته باشند . اگر شما هم دچار ریزش مو شده اید شاید یکی از ۵ مورد زیر باعث ریزش موی شما شده باشد.

دم اسبی بستن موها

بستن موها به روش دم اسبی یکی از روش های نامناسب بستن موست . این روش ممکن است باعث ریزش مویی تا ۶ ماه شود اما چنانچه دم اسبی کردن موها به عادت همیشگی شما تبدیل شود ممکن است که ریزش موی شما نیز برای همیشه همراهتان بماند.

ریزش مو به علت بارداری

برخی از مادران به فاصله ۲ تا ۳ ماه پس از بارداری دچار ریزش مو می شوند و این ریزش مو ممکن است تا ۶ ماه نیز ادامه یابد و پس از ان موها به حالت قبل برگشته و مجدد شروع به رویش می کنند و ریزش قطع می گردد.

ریختن موها

مصرف قرص بارداری و ریزش مو

در تعدادی از خانم ها مشاهده شده که پس از مصرف قرص بارداری ریزش مو اتفاق افتاده . برخی از این خانم ها ۲ تا ۳ ماه بعد از اینکه مصرف قرص را قطع می کنند متوجه ریزش مو می شوند. این ریزش ممکن است تا ۶ ماه طول بکشد و ۶ تا ۱۲ ماه بعد از قطع ریزش نیز موها مجدد شروع به رویش می کنند.

ریزش موی طبیعی در زنان

با بالا رفتن سن برخی زنان موهایشان کم پشت تر می شود . مردان و زنان هر چه سنشان بالاتر برود نقاط خالی بیشتری در سرشان پیدا می شود. بهترین راه برای پر پشت نشان دادن مو در سن های بالا , مدل مناسب است.

ریزش مو به دلیل رژیم

برخی رژیم های لاغری به دلیل استاندارد نبودن و عدم دریافت مواد غذایی کافی و لازم موجب ریزش مو می گردند پس هیچ وقت بدون مشورت با پزشک متخصص از رژیم های عجیب و غریب استفاده نکنید.

گردآوری : http://zibatan.ir

این مطلب اختصاصی زیباتن بوده و استفاده از آن در سایر منابع، صرفا با لینک هدایت شونده به این صفحه امکان پذیر می باشد برچسب ها: , , , , , ,
  • نویسنده: تیم زیباتن
  • بازديد: 3,202
  • نظرات: 0